Κάποιος ανήσυχος αγρότης, σίγουρα δεν θα χρειαστεί τρακτέρ, έχοντας στην κατοχή του το συγκεκριμένο Navara, μιας και θα… οργώνει απλά και μόνο με το πάτημα του γκαζιού.

Όταν βγήκε από την γραμμή παραγωγής, το συγκεκριμένο Nissan Navara NP 300, είχε κάτω από το καπό του τον διπλοτούρμπινο κινητήρα των 2,3 λίτρων με απόδοση 190 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο. Σαν εργαλείο δουλειάς, το διπλοκάμπινο μοντέλο, μπορεί να φιλοξενήσει στην καρότσα του συνολικό βάρος 3,5 τόνων, συμπεριλαμβανομένου του βάρους του. Αλλά οι άγγλοι είχαν μια διαφορετική άποψη για τις δυνατότητες του.

Μετά από «χειρουργείο», στο μηχανοστάσιο του Navara πλέον βρίσκεται ο VR38DETT κινητήρας της Nissan. Με πιο απλά λόγια μιλάμε για τον γνωστό V6 διπλοτούρμπινο κινητήρα των 3,8 λίτρων, που συναντάμε στο GT-R. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το επίσης γνωστό, εξάρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη.

Παρόλο που το GT-R αποδίδει 565 άλογα, για τους μηχανικούς τους βελτιωτικού οίκου δεν ήταν αρκετά κι έτσι με αυτά και με εκείνα, έφτασαν τον κινητήρα στα 800 άλογα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα. Για να «πατάει» στο έδαφος και λόγω της ελαφριάς καρότσας, έχουν γίνει μετατροπές στο σασί.

Μετά από αυτό μπορούμε να πούμε ότι τα έχουμε δει όλα, όσον αφορά την βελτίωση pick up μοντέλων τουλάχιστον. Στο Ηνωμένο βασίλειο, αναπτύχθηκε αυτό το ενδιαφέρον concept, και πιο συγκεκριμένα στην πόλη Telford, από την Severn Valley Motorsport.

Είναι απόλυτα πιθανό να ντροπιάσει ακόμα και κάποιο Nissan GT-R στην ευθεία. Τι λέτε;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ