Όταν μιλάμε για ταχύτητα στην ευθεία, η McLaren μάλλον βρίσκεται στην πρώτη θέση. Εκτός από δυνατά, τα αυτοκίνητα της βρετανικής εταιρείας περνούν με απίθανο τρόπο τη δύναμη στο δρόμο, ένα κατόρθωμα που γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν σκεφτούμε ότι η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

Η 675LT μπορεί να τα βάλει ακόμα και με τη Lamborghini Aventador SV, συνεπώς η Ferrari 458 Speciale δεν μπορεί ούτε κατά διάνοια να τα βάλει με την 675LT. Τι γίνεται, όμως, όταν η δυνατότερη και γρηγορότερη 488 GTB επιχειρήσει να αναμετρηθεί με το βρετανικό supercar; Τα δύο αυτοκίνητα συναντήθηκαν στον αυτοκινητόδρομο, έτσι η κόντρα ήταν δεδομένη.

Η 488 GTB έχει στο πίσω μέρος έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 3,9 λίτρων, με τη μέγιστη απόδοση να είναι 670 άλογα, στις 8.000 σ.α.λ., και 760 N·m ροπής, στις 3.000 σ.α.λ.. Το απόβαρο είναι 1.475 κιλά (στεγνή 1.370 κιλά), και η κίνηση φτάνει αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσα από ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Είναι ικανή να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, το 400άρι 10,45 δευτερόλεπτα, το χιλιόμετρο σε 18,7 δευτερόλεπτα, όταν η τελική ταχύτητα είναι 330 χλμ/ώρα.

Η 675LT φορά έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 3,8 λίτρων, που αποδίδει μέχρι 675 άλογα, στις 7.100 σ.α.λ., και 700 N·m ροπής, στις 5.000-6.500 σ.α.λ.. Στεγνή ζυγίζει 1.230 κιλά και φυσικά η δύναμη περνά στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 330 χλμ/ώρα.