Τα νέα μοντέλα δε θα είναι πλέον απολύτως «παγκόσμια» αλλά θα έχουν καλύτερη στόχευση στις αγορές όπου θα πωλούνται.

Η πολιτική «One Ford» με την οποία πωλούνται τα βασικά μοντέλα της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, έχει κορεστεί.

Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Moray Callum. «Δε θα εγκαταλείψουμε αυτή την ιδέα απλώς πλέον χρειάζεται περισσότερη στόχευση στις κατά τόπους αγορές. Όταν την εφαρμόσαμε ήταν μια πολύ σωστή τακτική και βοήθησε τα οικονομικά μας αποτελέσματα, όμως τώρα χρειάζεται αναθεώρηση».

Στο μέλλον λοιπόν τα Ford θα έχουν διαφορές ανάλογα με το που θα πωλούνται. Για παράδειγμα το ίδιο μοντέλο θα μπορεί να διαφέρει στον εξοπλισμό (προφανώς) αλλά ακόμα και στην αρχιτεκτονική της ανάρτησής του ανάλογα με το εάν πωλείται στην Αμερική ή την Ευρώπη.

Ο Callum μίλησε και για τη σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων και ανέφερε ότι θα είναι ουσιαστικά μια εξέλιξη της σημερινής γλώσσας. «Θέλουμε να φτιάχνουμε αυτοκίνητα που είναι ωραία και να τα οδηγείς αλλά και να τα βλέπεις». Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, το μεγάλο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση θα ξεκινήσει μετά το αναμενόμενο Fiesta.

Σε σχέση με τα Vignale, ο Callum ανέφερε πως δε θα δούμε μια αυθύπαρκτη μάρκα με αυτό το όνομα, τουλάχιστον για το κοντινό μέλλον. Όμως υπογράμμισε ότι όλα τα νέα Ford σχεδιάζονται για να καλύπτουν τις ειδικές απαιτήσεις των Vignale, κάτι που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε αντίστοιχη έκδοση και για το νέο Fiesta.