Η Audi αναβαθμίζει στο τεχνολογικό κομμάτι το A3 και του δίνει ακόμη περισσότερη ώθηση ώστε να λογίζεται και πάλι ως μια κορυφαία επιλογή στη μικρομεσαία κατηγορία.

Το ανανεωμένο Audi A3 κερδίζει με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις, αφού το αυτοκίνητο έρχεται με στάνταρ τους εξελιγμένους προβολείς Xenon Plus για τα νέα φωτιστικά σώματα, που μπορούν να λάβουν ακόμη και τα πιο high-tech Matrix LED φώτα της Audi, ενώ και στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ραφιναρισμένα φώτα με λαμπτήρες επίσης LED. Ειδικά για το A3 της δοκιμής, η παρουσία του προαιρετικού πακέτου S line έρχεται για να του προσφέρει μια εν γένει ευπρόσδεκτη σπορτίφ χροιά. Τιμολογιακά, η παρουσία του S tronic κιβωτίου αυξάνει αισθητά την κατά τα άλλα πλούσια εξοπλιστικά βασική έκδοση του μοντέλου, κοστίζοντας 31.300 ευρώ.

31-8-16_audi_a3-kinitv

Στο Α3 της δοκιμής συναντούμε τον γνωστό 1.600άρη TDI diesel των 110 ίππων της Audi, ο οποίος συνδυάζεται με το S tronic διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων. Ο συνδυασμός αυτός από τη μία λύνει τα χέρια του οδηγού και προμοτάρει την ευκολία χρήσης ιδίως στην αυτόματη λειτουργία του κιβώτιου, ενώ από την άλλη κρατά πολύ χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου (ανάλογα και με το set-up που θα επιλεχθεί στο πρόγραμμα παραμετροποίησης Audi Drive Select), μιας και μια μέση τιμή κάτω από 6,0 λίτρα στα 100 χλμ. είναι πολύ εύκολο να επιτευχθεί. Στις επιδόσεις, οι γρήγορες αλλαγές του S tronic και η άμεση απόκρισή του, σε συνδυασμό με το ροπάτο μοτέρ βοηθούν τις ρεπρίζ, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 11,3 δλ.

31-8-16_audi_a3-esotv

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου A3 εντυπωσιάζει η νέα –προαιρετική– παρουσία του γνωστού μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας, high-tech ψηφιακού πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit, ο οποίος έχει το ανώτατο μέγεθος των 12,3 ιντσών και παρέχει την πληρέστερη δυνατή πληροφόρηση στον οδηγό. Παράλληλα, μόνο για τις εκδόσεις S line υπάρχει ένα νέο πιο σπορτίφ και λεπτό τιμόνι, που συνδυάζεται με έναν ελαφρώς ανανεωμένο επιλογέα ταχυτήτων. Από εκεί και πέρα αλλαγές δεν υπάρχουν και έτσι το A3 συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας σε ό,τι έχει να κάνει με την ποιότητα και την κατασκευή του, ενώ και οι διαθέσιμοι χώροι παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα με πορτ-μπαγκάζ 380 λτ.

31-8-16_audi_a3-odikiv

Η Audi δεν άλλαξε κάτι στην ανάρτηση, τα φρένα ή το τιμόνι του ανανεωμένου A3, με αποτέλεσμα το μικρομεσαίο μοντέλο να παραμένει πολύ καλό σε ποιότητα κύλισης, με δυναμισμό που του έλειπε σε σχέση με το παρελθόν, αλλά και με κορυφαία φρένα. Στο μοντέλο της δοκιμής, η παρουσία του προαιρετικού πακέτου S line με την πιο σπορ ανάρτηση (χαμήλωμα 25 χλστ., πιο σπορ ελατήρια-αμορτισέρ) και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά, έχουν ως αποτέλεσμα η άνεση να μειώνεται σε σχέση με τα κορυφαία επίπεδα που προσφέρουν οι εκδόσεις χωρίς την σπορ ανάρτηση, από την άλλη όμως αυτό το set-up τονίζει την αυτοπεποίθηση του οδηγού, προσφέρει περισσότερη πρόσφυση και κράτημα σε έναν δρόμο με στροφές και εν τέλει, ευνοεί την απόλαυση κατά την οδήγηση.