Κυκλοφορούσε ως ψίθυρος τις τελευταίες ημέρες και τελικά αποδείχθηκε πως ήταν βραδυφλεγής βόμβα που μόλις έσκασε! Η Audi αποσύρεται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και φυσικά και τον θρυλικό 24ωρο αγώνα του Μαν!

Η απόφαση αυτή αφορά ήρθε με γνώμονα το αυξημένο κόστος συμμετοχής σε κορυφαίο επίπεδο στο θεσμό αλλά και το γεγονός πως η τεχνολογία diesel πάνω στην οποία η γερμανική ομάδα είχε επενδύσει, δεν ευνοείται από τις αλλαγές κανονισμών που αφορούν στο 2018.

Ενώ οι γνωρίζοντες ανέμεναν το «αντίο» να έρθει στο τέλος του 2017, έρχεται τώρα και έτσι κλείνει ένα σπουδαίο κεφάλαιο για τη μάρκα από το Ίγκολσταντ που επί 18 χρόνια είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στους αγώνες αντοχής. Συνολικά η Audi κατέκτησε 13 φορές το Μαν ενώ κατέκτησε τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές στο WEC, τόσο τη χρονιά θέσπισης του, δηλαδή το 2012 όσο και το 2013.

Από εδώ και πέρα ο προσανατολισμός της μάρκας αλλάζει, όχι με εμπλοκή στη Formula 1 (πράγμα που χρόνια και χρόνια ακούμε αλλά ποτέ δεν έγινε) αλλά στη Formula E! Η τεχνολογία του συγκεκριμένου θεσμού ηλεκτρικών μονοθεσίων ταιριάζει με το προϊοντικό μέλλον της Audi, που αποφάσισε πλέον να επενδύσει εκεί.

Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν πρώτα στους 300 εργαζόμενους στο τμήμα motorsport, από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Rupert Stadler. «Καθώς τα αυτοκίνητα παραγωγής που θα δημιουργούμε θα είναι όλο και περισσότερο ηλεκτρικά, η αγωνιστική μας τεχνολογία πρέπει να αφορά στον ίδιο τομέα», είπε ο Γερμανός.

Από εκεί και πέρα, το πρόγραμμα της Audi στο DTM (Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού) αναμένεται να συνεχιστεί κανονικά ενώ η εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα RallyCross, λογικά θα περιοριστεί σε εργοστασιακή υποστήριξη στην EKS Team, την ομάδα δηλαδή του Mattias Ekstrom που φέτος κατέκτησε τον τίτλο.

ekstrom-rallycross-barcelona-a640