Ένας βρετανός ντίλερ Ferrari πουλάει μια 250 GTO και ζητά το ιλιγγιώδες ποσό των £45 εκατ., δηλαδή το ισόποσο των 51,9 εκατ. ευρώ!

Το 2013, μια κόκκινη Ferrari 250 GTO πουλήθηκε έναντι $38,1 ή 34,3 εκατ. σημερινά ευρώ, ξεπερνώντας την εκτιμώμενη «τιμή σφυριού» κατά οκτώ εκατομμύρια δολάρια.

Τότε, το Φεβρουάριο εκείνου του έτους, μια Ferrari 335 S πουλήθηκε έναντι $35,7 εκατ. Αλλά κανένα από τα δυο τους δεν έφτασε ούτε καν κοντά στα 52 εκατομμύρια δολάρια (€46,8 εκατ.) που υποτίθεται ότι πλήρωσε συλλέκτης για μια άλλη Ferrari GTO το 2013. Οπότε αυτό το ρεκόρ είναι που πρέπει να σπάσει το αυτοκίνητο που σας δείχνουμε.

classic_ferrari_250_gto_1962_talacrest_4

Η Talacrest, μια βρετανική εμπορία Ferrari, διαθέτει την μπλε και άσπρη 250 GTO του 1962 που έχει στην κατοχή της έναντι του αστρονομικού ποσού των 45 εκατ. στερλινών που με τη σημερινή ισοτιμία αντιστοιχεί σε 51,9 εκατ. ευρώ. Η τιμή αυτή, στην περίπτωση που επιτευχθεί, θα κάνει αυτή την 250 GTO στο πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ, είτε πρόκειται για κλασικό είτε για καινούργιο.

classic_ferrari_250_gto_1962_talacrest_3_0

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν είναι φτωχό ούτε όσον αφορά το παλμαρές του. Να σημειώσουμε ότι είναι το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο, σε σύνολο 39, και η πρώτη 250 GTO που συμμετείχε σε αγώνες. Ντεμπουτάρησε στις 12 Ώρες του Sebring του 1962, όπου και τερμάτισε πρώτη στην κλάση της (GT3.0) και δεύτερη γενικής, με οδηγούς τον Phill Hill και τον Olivier Gendebien (North American Racing Team). Την ίδια χρονιά συμμετείχε στις 24 Ώρες του Le Mans όπου τερμάτισε πρώτη στην κλάση της (P3.0) και έκτη γενικής, με οδηγούς τους Bob Grossman και «Fireball» Roberts και πάλι με το North American Racing Team. Το αυτοκίνητο συνέχισε να τρέχει σε αγώνες μέχρι το 1965. Στο τελευταίο αγώνα του, στο Nassau Tourist Trophy, πήρε και πάλι την πρώτη θέση στην κλάση της (11-12) με τον Bob Grossman στο τιμόνι.

classic_ferrari_250_gto_1962_talacrest_2

Ο John Collins, επικεφαλής της Talacrest, αποκάλεσε τη Ferrari του «Το Άγιο Δισκοπότηρο των κλασικών αυτοκινήτων».