Ένα από τα πιο ηδονικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, που αποτέλεσε και εξακολουθεί να αποτελεί… ονείρωξη αρκετών φαν της Lancia, είναι πιθανό να επιστρέψει στην παραγωγή σύμφωνα τουλάχιστον με αναφορές σε ιταλικά περιοδικά.
H αναβίωση της Delta HF Integrale, ενός αυτοκινήτου που έχει αποκτήσει θρυλική υπόσταση και που έχει γράψει ιστορία στο στίβο του WRC, απασχολεί έντονα τους ανθρώπους του Gruppo FCA με δημοσιεύματα ιταλικών περιοδικών να κάνουν λόγο για μυστικές συναντήσεις στο Τορίνο που έχουν ως βασικό θέμα συζήτησης την οριστικοποίηση των τεχνικών και στυλιστικών λεπτομερειών, αλλά και το οικονομικό μέρος του όλου project.

Η νέα Integrale δεν θα έχει καμία σχέση με την υπάρχουσα γκάμα της Lancia και την αναβίωση της θρυλικής μάρκας από το Τορίνο.
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, η νέα Delta θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα «Giorgio», την οποία χρησιμοποιεί η νέα Alfa Romeo Giulia, με τη βασική διαφοροποίηση να αφορά στο μεταξόνιο που στην περίπτωση της Delta θα είναι λίγο μικρότερο.
Στην καρδιά του «θηρίου» θα βρίσκεται ο νέος 2λιτρος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας biturbo που τοποθετείται στη Giulia. Η απόδοσή του είναι στους 280 ίππους, αλλά στην περίπτωση της Delta, με τις επεμβάσεις που θα γίνουν, θα κερδίσει άλλους 70 ίππους (350). Το κιβώτιο ταχυτήτων, τα ηλεκτρονικά και οι αναρτήσεις θα είναι της Alfa Romeo με την μόνιμη τετρακίνηση να είναι της αυστριακής Magna, ενώ η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου θα γίνεται στη Modena.
Λαμβάνοντας υπόψη την αξία που έχουν αποκτήσει οι τελευταίας γενιάς Integrale (σ.σ. η HF Evo2 Edizione Finale παρήχθη σε 250 αντίτυπα με την παραγωγή της να ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο του 1994) και η μεγάλη ζήτηση που υπάρχει από συλλέκτες που πληρώνουν αδρά (σ.σ. πάνω από 100 χιλιάδες ευρώ) για να αποκτήσουν μία από τις τελευταίες εκδόσεις των 90s, η ιδέα που επεξεργάζονται στο μυαλό τους οι ιθύνοντες είναι για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, που δεν θα ξεπερνά τα 500 αντίτυπα, στην ανάλογη τιμή βεβαίως, ώστε να έχει συλλεκτική αξία.
Το 2017, μάλιστα, συμπληρώνονται 30 χρόνια από την πρώτη νίκη της Integrale στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, στο Monte Carlo του 1987, με πλήρωμα τους Miki Biasion – Tiziano Siviero. Αυτό από μόνο του αποτελεί ένα πολύ καλό χαρτί για τους μετρ του marketing Ιταλούς για την προώθηση της νέας Delta σε περίπτωση βέβαια που αποφασίσουν να προχωρήσουν στην παραγωγή της… Μακάρι! Κι ας είναι για λίγους!
Για την ιστορία η πρώτη Delta 4WD βγήκε στην παραγωγή το 1986, ενώ η τελευταία, HF Integrale Evo2 Edizione Finale, το 1994. Στα 18 χρόνια κυκλοφορίας της παρήχθησαν συνολικά 44.296 Integrale.
Μέχρι να δούμε αν το όνειρο γίνει πραγματικότητα μπορούμε να πάρουμε μια γεύση από το πως οραματίζεται τη νέα Lancia Delta HF Integrale o 26χρονος Ιταλός σχεδιαστής Angelo Granata

newego_large_t_77761_319179_type13172