Το πρώτο Golf SUV στην ιστορία ετοιμάζει η VW, με το νέο μοντέλο να αποτελεί την νέα πρόταση των γερμανών στα μικρομεσαία SUV. Δείτε όλες τις τελευταίες πληροφορίες.

Μέσα στο 2017 αναμένεται να μπει στην παραγωγή η SUV έκδοση του VW Golf. Η γερμανική φίρμα θα μας προϊδεάσει για το νέο της project, μέσω ενός πρωτότυπου θα μας παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο. Βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά, που το Golf θα πάρει τα βουνά: Το πρώτης γενιάς μοντέλο είχε έκδοση Country με τετρακίνηση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που του επέτρεπε να πάει πολύ πιο πέρα από τα όρια της ασφάλτου. Σήμερα και με δεδομένη την επιθυμία της VW για περισσότερα SUV, η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ένα τετρακίνητο μοντέλο, που θα τοποθετηθεί κάτω από το Tiguan και θα είναι βασισμένο στο Golf. Και αυτό θα βασίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα και ίσως θα δανείζεται στοιχεία από το T-ROC Concept που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014.

vw-t-roc-4

Όπως μπορούμε και από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα που εξασφαλίσαμε, το Golf SUV θα έχει μεγαλύτερους σε ύψος και πιο «έντονους» εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, με στοιχεία που θα του δίνουν μια πιο εμφανή off road παρουσία. Αλλαγμένα και πιο «αιχμηρά» θα είναι και τα εμπρόσθια φωτιστικά. Παράλληλα, σύμφωνα πάντα και με την πρώτη κατασκοπευτική μας εικόνα, στο πλάι θα υπάρχουν οι απαραίτητες ενισχύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος για χρήση εκτός δρόμου, ενώ στην οροφή θα προστεθούν και ράγες. Νεοσχεδιασμένοι και μεγαλύτεροι σε διαστάσεις θα είναι και οι τροχοί.

Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Golf SUV θα είναι η ελάφρυνσή του, αφού επωφελημένο από το χτίσιμό του πάνω στη νεότερη MQB πλατφόρμα του Ομίλου, το αυτοκίνητο δεν θα ξεπεράσει τα 1.250 κιλά βάρους. Φυσικά, η γκάμα των κινητήρων του αναμένεται να περιλαμβάνει όλους τους νεότερους διαθέσιμους TSI και TDI κινητήρες βενζίνης και diesel της VW, μεταξύ των οποίων και τον νεότερο 3κύλινδρο turbo 1.000άρη TSI. Φυσικά, η γκάμα των εκδόσεών του θα περιλαμβάνει περισσότερες 4Χ2 εκδόσεις, προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου. Για αυτούς που θέλουν βέβαια να κινηθούν και σε εκτός δρόμου διαδρομές, θα υπάρχουν και εκδόσεις με σύστημα τετρακίνησης και πιο συγκεκριμένα με το γνωστό αυτόματο σύστημα 4MOTION της VW. Δεν αποκλείεται τέλος να υπάρχει και μια ακόμη πιο οικολογική έκδοση του αυτοκινήτου, με κάποιο ηλεκτρικό ή υβριδικό σύστημα κίνησης.

vw-t-roc-5