Η αυξημένη απόδοση των μελλοντικών Ferrari, περνά ξεκάθαρα μέσα από την αναπόφευκτη υβριδική τεχνολογία. Δεν το λέμε εμείς, ο Marchionne το λέει…

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται για λόγια, σενάρια ή πικρόχολες φήμες, αλλά για το τι περιμένει τις νέες Ferrari από το 2019 και έπειτα. Η αρχή θα γίνει με τη νέα Ferrari F12 Berlinetta, η οποία θα αποτελέσει και την πρώτη εκτέλεση της ιταλικής φίρμας που θα συνδυάζει ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα με μπαταρίες στα σωθικά του αλλά και ικανό ηλεκτροκινητήρα, με σκοπό τι άλλο από την άμεση αρωγή στην απόδοση του βενζινοκινητήρα.

Σύμφωνα με ανθρώπους της Ferrari, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αυξήσουν την απόδοση των μοντέλων τους, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους CO2, όπως προστάζει ρητά η σύγχρονη εποχή, τόσο του σήμερα αλλά πολύ περισσότερο του αύριο.

Οι καιροί που η ιταλική εταιρία μπορούσε να αγνοήσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία μόνο με το όνομα ή το έμβλημα της, πέρασαν ανεπιστρεπτί. Τώρα, όποιος δεν συμμορφωθεί με τις αυστηρές προδιαγραφές, κινδυνεύει με λουκέτο. Οπότε, ή συμμορφώνεσαι, ακόμη κι αν κατασκευάζεις «ποθητά τέρατα», ή περιθωριοποιείσαι. Ο Marchionne δεν επιθυμεί σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο.