Το 2017 αναμένεται να κυκλοφορήσει η Mercedes-Benz το πρώτο της επαγγελματικό όχημα με ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου. Το όνομά του θα είναι GLT και θα δανείζεται την πλατφόρμα του Nissan Navara NP300.

Άλλωστε το pick up της Mercedes θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των Ιαπώνων στη Βαρκελώνη. Θα υπάρχει γραμμή παραγωγής και στο εργοστάσιο της Renault στην Αργεντινή, για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής.

Στο κοινό project Daimler και Renault/Nissan αναφέρθηκαν από το Παρίσι οι επικεφαλής των δύο κατασκευαστών, Dieter Zetsche και Carlos Ghosn αντίστοιχα, κατά την καθιερωμένη κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχωρούν στις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου.

Προκειμένου το pick up GLT να διαφοροποιείται (στη φωτογραφία βλέπουμε μία ρεαλιστική προσέγγιση από τον γραφίστα Theophilus Chin), η Mercedes θα επέμβει όχι μόνο στην εξωτερική σχεδίαση και την καμπίνα των επιβατών, αλλά και στους τομείς της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης κλπ.

Κινητήρας αναμένεται να είναι ο 2.3 dCi του Navara, με ορισμένες τροποποιήσεις. Μέσα στον Οκτώβριο η μάρκα από τη Στουτγάρδη θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το επαγγελματικό της όχημα.

Daimler und Renault-Nissan Pressegespräch 2016, Paris: (von links nach rechts) Dr. Dieter Zetsche, Vorsitzender des Vorstands der Daimler AG und Leiter Mercedes-Benz Cars, und Carlos Ghosn, Vorstandsvorsitzender und CEO der Renault-Nissan Allianz ; Daimler and Renault-Nissan Press Briefing 2016, Paris: (from left to right) Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars, and Carlos Ghosn, Chairman of the Board and CEO of the Renault-Nissan Alliance;
Dieter Zetsche (αριστερά) και Carlos Ghosn (δεξιά) είναι ένθερμοι υποστηρικτές της στρατηγικής συνεργασίας των δύο ομίλων