Η Jaguar σκέφτεται ήδη την επόμενη γενιά της πετυχημένης από πλευράς πωλήσεων F-Type, με τον Ian Callum, τον αρχισχεδιαστή της βρετανικής εταιρίας να δηλώνει από το Λος Άντζελες όπου βρέθηκε, πως η νέα F-Type θα μπορούσε να είναι κεντρομήχανη. Παρότι ο Callum δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη νέα γενιά της F-Type, είναι λογικό να περιμένουμε αντίστοιχες εκδόσεις με τις τωρινές, με την SVR να τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.

O Callum δεν έμεινε μόνο στην F-Type, και μετά την παρουσίαση του I-Pace concept, αναφέρθηκε και στην ιδέα ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου, με τον τεχνικό διευθυντή σχεδιασμού της Jaguar Land Rover, Wolfgang Zeibart, να λέει πως η βρετανική εταιρία βρίσκει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ως “πλήρως ανόητη”. Συγκεκριμένα είπε, η απόδοση των κινητήρων υδρογόνου είναι μόλις 30%, όταν η αντίστοιχη απόδοση των ηλεκτροκινητήρων φτάνει το 70%. Όπως τόνισε, ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα των αυτοκινήτων υδρογόνου είναι η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού, με την Αγγλία να διαθέτει μόλις τρεις σταθμούς. Γι’αυτό και η JLR επενδύει 3 δισ. λίρες στην ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων.