Στην έκθεση του Παρισιού, η Audi Sport –όπως μετονομάστηκε σχετικά πρόσφατα το Quattro τμήμα της Γερμανικής εταιρίας– παρουσίασε πρακτικά ταυτόχρονα το RS3 Sedan και το αγωνιστικό, RS3 LMS και με αυτά, σε μεγάλο βαθμό ολοκλήρωσε τις “υποχρεώσεις” του… προς το παρόν τουλάχιστον. Τι μπορούμε να περιμένουμε όμως για το μέλλον; Υπάρχουν πλάνα για ακόμα πιο ειδικές εκδόσεις RS μοντέλων; Υπάρχει πιθανότητα να δούμε κάτι σαν το VW Golf GTI Clubsport S, δηλαδή μία “σκληροπυρηνικότερης της σκληροπυρηνικής”, αν μου επιτρέπετε, έκδοσης από την Audi;

Μπορώ να σκεφτώ projects στα οποία θα μπορούσαμε να έχουμε την οπτική σύνδεση ανάμεσα στο αγωνιστικό και την έκδοση δρόμου.

Δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης ο επικεφαλής της Audi Sport, Stephan Reil, συμπληρώνοντας ότι αυτό δεν είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει από την εταιρία – βλ. R8 GT. Ωστόσο έσπευσε να τονίσει ότι δεν υπάρχει κάποιο project που να τρέχει ήδη.

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες. Απλά πρέπει να περιμένετε. Υπάρχει πάντα η παρόρμηση στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου αλλά δεν φέρνεις κάτι τόσο ειδικό στην αρχή.

Ο Reil όμως μίλησε και για την “ηλεκτροποίηση” των RS μοντέλων.

Το ερώτημα δεν είναι αν θα το κάνουμε, αλλά πότε. Αυτή τη στιγμή, δεν ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά ενός RS μοντέλου. […] Θα έρθει η ώρα που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων θα έχει νόημα. Αλλά αυτή η ώρα σίγουρα δεν είναι τώρα.

Οπότε ξέχνα το R8 e-tron προς το παρόν. Επίσης, ξέχνα και ένα πισωκίνητο R8, στο στυλ της Lamborghini Huracan LP580-2… δεν πρόκειται να συμβεί αφού ο Reil πιστεύει ότι “όταν έχει υψηλή ιπποδύναμη, καλό είναι να μοιράζεται σε 4 τροχούς και όχι 2”.