Με την τετράθυρη κουπέ έκδοση CLC, η Mercedes ολοκληρώνει ουσιαστικά τις εκδόσεις της C-Class και βάζει άλλο ένα σημαντικό όπλο στην φαρέτρα τoυ ονόματός της.

Από σεντάν (Saloon) και station wagon (Estate), η C-Class της Mercedes στην τελευταία της γενιά, έχει οδηγήσει στην κατασκευή άλλων 5 εκδόσεων. Η δύναμη του ονόματός της είναι αδιαμφισβήτητη, αφού η C-Class αποτελεί το πιο δημοφιλές μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας σήμερα. Μετά την όχι και τόσο πετυχημένη CLC του παρελθόντος, η Mercedes επανέρχεται με την ίδια ονομασία αλλά για ένα διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητο. Η νέα CLC είναι η 4θυρη κουπέ έκδοση της C-Class και έρχεται να τοποθετηθεί πάνω από την CLA και την πρώτη διδάξασα, CLS. Συγκλονιστικά όμορφη και αυτή η Mercedes Με το νέο σχεδιαστικό προφίλ της Mercedes να μην αφήνει κανένα περιθώριο για αρνητικά σχόλια, φαντάζει εύκολο να μπορέσει να εφαρμοστεί σε πιο σπορ καταβολών μοντέλα, όπως η CLC. Το δύσκολο σε αυτή την περίπτωση ωστόσο είναι το πάντρεμα της εκλεπτυσμένης εικόνας που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο της Mercedes, με τον δυναμισμό, κάτι που συνδυάζεται με περίτεχνο τρόπο στην CLC. Oι μεγάλες της διαστάσεις αρχικά σε συνδυασμό με το μυώδες αμάξωμα σε όλες του τις επιφάνειες, αρκούν για να την καταστήσουν επιβλητική. Το εμπρός μέρος εκφράζει περίσσιο δυναμισμό χωρίς να ξεφεύγει από την σχεδίαση των υπόλοιπων εκδόσεων της C-Class, ενώ τα πλαϊνά της με τους έντονους ώμους και τις στενές γυάλινες επιφάνειες, δημιουργούν ένα από τα πιο θελκτικά μοντέλα της κατηγορίας. Στο πίσω μέρος η κλίση της οροφής και η σχεδίαση που κατά πάσα πιθανότητα θα δανείζεται τα φωτιστικά σώματα των μεγάλων κουπέ μοντέλων της Mercedes, έρχονται να συμπληρώσουν το ξεχωριστό της αισθητικό προφίλ.

H 4θυρη κουπέ έκδοση της C-Class θα βασιστεί όπως είναι λογικό πάνω στην πλατφόρμα (MRA) και τα μηχανικά μέρη των άλλων εκδόσεων, άρα θα είναι πισωκίνητη στις περισσότερες εκδόσεις της, ενώ θα προσφέρεται και με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της εταιρείας σε κάποιες από τις κορυφαίες επιλογές της. Το μήκος της αναμένεται να προσεγγίζει και ίσως να ξεπερνά λίγο τα 4,8 μ. τοποθετώντας την έτσι και σε διαστάσεις ανάμεσα στις CLA και CLS. Τεχνολογικά, η CLC θα είναι και εκείνη ένα από τα φρούρια ασφάλειας για την Μercedes, υιοθετώντας όλα τα σύγχρονα στοιχεία από την μεγαλύτερη Ε-Class με προεξάρχον αυτών, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης DRIVE PILOT. Κινητήρες από 156 έως 480 ίππους. Αν και νωρίς ακόμα, οι κινητήρες της CLC αναμένεται να ξεκινούν από τα 1,6 λίτρα και τα 156 άλογα στις βενζίνες, ενώ στους diesel βασικός θα είναι ο 2,2 λίτρων με 170 ίππους. Οι κορυφαίες της εκδόσεις θα είναι η CLC 43 AMG με 3λιτρο κινητήρα απόδοσης 367 ίππων και η CLC 63 AMG με 4λιτρο κινητήρα απόδοσης 480 ίππων στην «απλή» ή 510 ίππων στην κορυφαία έκδοση «S».

19-9-16_rumors_dsc3493v

Στο εσωτερικό της Mercedes CLC η εικόνα αναμένεται να συνδυάζει στοιχεία τόσο από τη C-Class (φωτό) όσο και την τωρινή γενιά της E-Class. Η σχεδίαση έτσι θα είναι καλαίσθητη με αρκετά πολυτελή στοιχεία για τα δεδομένα της κλάσης. Η οθόνη στο ταμπλό για το σύστημα infotainment της E-Class αναμένεται να τοποθετηθεί και στην CLC προσδίδοντάς της επιπλέον πολυτελή και high-tech εικόνα στο εσωτερικό της. Οι χώροι και αναλογικά με τις διαστάσεις της θα είναι πολύ καλοί για 4 επιβάτες στις ισάριθμες θέσεις που θα διαθέτει, με αυτούς να απολαμβάνουν όλα τα σύγχρονα στοιχεία άνεσης που προσφέρει η Mercedes.