Η Porsche μπορεί να κέρδισε το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, όμως η Porsche 911 δεν τα κατάφερε εξίσου καλά στην κατηγορία LM GTE, γεγονός που ανάγκασε τους ανθρώπους της ομάδας, στην απόφαση για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.

Η 2017 Porsche 911 RSR μπορεί να θεωρείται λοιπόν γεγονός και έχει θέσει εξ αρχής ως στόχο την επαναφορά της ομάδας, στην ιστορική της θέση στο πόντιουμ των αγώνων.

Πρόκειται για ένα υδρόψυκτο νέο μοντέλο, με 6κίλυνδρο επανασχεδιασμένο κινητήρα 4 λίτρων, το οποίο και θα διαθέτει εντελώς νέα ανάρτηση, νέο αμάξωμα και αεροδυναμική. Η πίσω πτέρυγά του είναι εμπνευσμένη από τη σειρά LPM1 και παρέχει σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική πίεση και απόδοση.

Το βάρος του είναι επίσημα στα 1.243 κιλά, ώστε να συμφωνεί και με τους σχετικούς κανονισμούς της FIA, ενώ το μήκος του είναι στα 4,56 μέτρα και το πλάτος του στα 2,05 μέτρα.

Η μηχανή του είναι ιδιαίτερα ελαφριά, με μπεκ καυσίμου άμεσου ψεκασμού και ένα άκαμπτο σύστημα βαλβίδων, ενώ η ιπποδύναμή του είναι πλέον στα 510 άλογα.

Επιπλέον έχει κιβώτιο 6 ταχυτήτων, με την Porsche πάντως να διατηρεί και το ατμοσφαιρικό σύστημα μετάδοσης, έναντι ενός νέου τούρμπο, ελπίζοντας ότι οι νέοι κανονισμοί της FIA για την κατηγορία LM-GTE θα δώσουν λύση στο ζήτημα με την ισορροπία επιδόσεων που εμφάνισε την περασμένη αγωνιστική σεζόν.

porscha1

porscha2