Αν ανατρέξουμε στα τέλη του 2013, οι περισσότεροι οπαδοί της Formula 1 φαντάζονταν ότι η Renault θα δημιουργήσει έναν δυνατό και αξιόπιστο κινητήρα. Το 2014 και το 2015, μόνο αυτό σε συνέβη. Φέτος, η γαλλική εταιρεία έχει βελτιωθεί σημαντικά, ωστόσο παραμένει πίσω από τη Mercedes και τη Ferrari, κάτι που φυσικά «πονάει» και τη Red Bull Racing.

Οι μηχανικοί στο Enstone δηλώνουν αισιόδοξοι για τη νέα σεζόν, όμως αυτό που τους εμπόδιζε είναι ότι το τωρινό project είχε φτάσει στο τέλος του, με το περιθώριο βελτίωσης να είναι πολύ μικρό. Έτσι, η απόφαση ήταν μία: ένα ολοκαίνουριο power unit για το 2017. Αυτό έρχεται διά στόματος Fred Vasseur, επί κεφαλής της Renault:

Έχουμε μερικές καλές βελτιώσεις. Θα έχουμε έναν εντελώς νέο κινητήρα την επόμενη χρονιά. Θα είναι 100% νέος. Είχε έρθει το τέλος της βελτίωσης γι’ αυτόν τον κινητήρα. Έπρεπε να κάνουμε ένα βήμα για να πάμε μπροστά και το κάναμε. Μέχρι στιγμής, όλα βελτιώνονται και πλησιάζουν τις προσδοκίες.

Οι Γάλλοι θα μπορούσαν να ακολουθήσουν την προσέγγιση της Mercedes, η οποία έχει διαχωρίσει την τουρμπίνα και τον κομπρέσορα του turbo. Ο Vasseur λέει ότι δε θα ακολουθηθεί απαραίτητα αυτή η οδός, ενώ θα πρέπει να εξελίξουν ακόμα περισσότερο αυτό που έκαναν οι Γερμανοί, πιστεύοντας παράλληλα σε βελτίωση εντός του χειμώνα.

Είναι ένα concept της Renault. Δεν πρέπει να κολλήσουμε σε άλλους για τον κινητήρα. Έχουμε σημειώσει πολύ καλή πρόοδο τους τελευταίους 6 με 8 μήνες, και, αν θέλουμε να κάνουμε ένα επιπλέον βήμα, θα πρέπει αν αλλάξουμε λίγο αυτό το concept. Βελτιωθήκαμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα, μεταξύ του Spec A και του Spec B. Μπορούμε να κάνουμε ξανά το ίδιο και φέτος. Όταν παίρνεις μια απόφαση σε ένα project, πρέπει να φτάνεις στο τέλος.