Το συμπαγές και ελαφρύ σύνολο των 1,6 λίτρων της Koenigsegg, μπαίνει στην παραγωγή, δεν διαθέτει εκκεντροφόρους επικεφαλής και σφύζει από τεχνολογία. Πάμε να τον γνωρίσουμε…

Πως λειτουργεί ο νέος κινητήρας που πιθανότατα θα τον δούμε σε μοντέλα της Κινέζικης φίρμας Qoros; Οι βαλβίδες ανοίγουν με πεπιεσμένο αέρα με την αρωγή πνευματικών ενεργοποιητών και κλείνουν με τη βοήθεια ελατηρίων ή αέρα.

Έτσι έχουμε αποτελεσματικότερο έλεγχο των βαλβίδων, κάτι που αφορά και το βύθισμα τους. Η συγκεκριμένη διάταξη βοηθά τα μέγιστα την απενεργοποίηση κυλίνδρων όταν οι απαιτήσεις ισχύος δεν είναι υπέρογκες.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων, παράγει 230 ίππους και 32,5 kgm ροπής. Σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα, εμφανίζει 47% περισσότερη ισχύ και 45% υψηλότερη ροπή αλλά το σημαντικότερο, 15% πιο οικονομικός σε καύσιμο.