Φουντώνουν οι φήμες σχετικά με τη νέα σειρά μοντέλων που ετοιμάζεται να λανσάρει η VW. Στο Παρίσι είδαμε το I.D Concept, το οποίο προορίζεται να περάσει στην παραγωγή το 2020. Αυτό τουλάχιστον έλεγε η πρώτη ανάγνωση της είδησης. Δεδομένου, ωστόσο, πως μιλάμε για μια νέα πλατφόρμα (MEB) και λαμβάνοντας υπόψιν το πόσα μοντέλα θα βασιστούν στην εξαιρετική ΜQB, αναμένουμε τουλάχιστον δυο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Λογικά, το “I.D.” θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος στη σειρά “i” της BMW, έχοντας και κοινό γνώρισμα την τοποθέτηση της κινητήριας μονάδας πίσω.

Η τελευταία αυτή πτυχή είναι που έβαλε “ψίλους στα αυτιά” του “Green Car Reports”, συνεπικουρούμενο από συζητήσεις των ιθυνόντων της “ΦάουΒε” σχετικά με το μέλλον του Beetle. Αρχικά φαινόταν πως ο Σκαραβαίος θα “χαιρέταγε”, τόσο λόγω μικρού όγκου πωλήσεων όσο -κυριότερα- λόγω των “σπασμένων” που πρέπει να πληρώσει η εταιρία για το Dieselgate.

H δημοφιλία των ρετρό αυτοκινήτων, όμως, (Beetle, Mini, Fiat 500) φαίνεται πως σώζουν το μικρό VW, το οποίο μάλιστα φαίνεται πως επιστρέφει στις ρίζες του. Η πισωμήχανη/πισωκίνητη διάταξη του I.D. Concept έρχεται να τονώσει αυτή την ιδέα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόλις 7 αυτοκίνητα που παράγονται με τα “πάντα πίσω”, εκ των οποίων τα 5 ηλεκτρικά (το “αρχαίο” Mitsubishi MiEv, το BMW i3, το Smart Fortwo/Forfour και η γκάμα της Tesla). Aπό την πλευρά των ΜΕΚ έχουμε μόνο το Renault Twingo, το ομοαίματο Smart και την διαχρονική αξία της Porsche 911.

Από ότι φαίνεται, αυτή η ξεχωριστή κάστα τετράτροχων θα αποκτήσει νέο μέλος. Το Beetle που κυκλοφορεί δεν μπορείς να πεις πως προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο, με την εξαίρεση ίσως του Dune. Μια επιστροφή στις ρίζες σε ηλεκτροκίνητη εκτέλεση θα αποτελέσει τον ορισμό του retro future, κάτι που ενδέχεται να δούμε στους δρόμους το 2019.