Η Honda θέλει να πουλήσει μέχρι το 2030 ένα εκατομμύριο «πράσινα» οχήματα και για αυτό «καμαρώνει» με το ρεκόρ αυτονομίας του Clarity Fuel Cell, το οποίο γεμίζει σε 3-5 λεπτά με υδρογόνο και βγάζει έως και 589 χλμ.

Ένα εκατομμύριο «πράσινα» οχήματα θέλει να πουλήσει η Honda μέχρι το 2030 και ο καλύτερος «πρεσβευτής» της είναι το νέο Clarity, το οποίο μόλις απέκτησε στις Η.Π.Α. το τίτλο του ηλεκτρικού οχήματος χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης, με την καλύτερη αυτονομία.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, το υδρογονοκίνητο όχημα με κυψέλες καυσίμου, έχει κατανάλωση αντίστοιχη με 3,46 λτ./100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται στον αμερικάνικο κύκλο ΕΡΑ, με αυτονομία 366 μιλίων ή 589 χλμ. που λέμε και εμείς.

Όλα αυτά, βέβαια, με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ υδρογόνου, κάτι που χρειάζεται 3-5 λεπτά για να γίνει. Ο ηλεκτρικός κινητήρας των 174 ίππων και οι κυψέλες καυσίμου έχουν περίπου το μέγεθος ενός κανονικού V6 κινητήρα.

Η Honda διαθέτει αυτή τη στιγμή στις Η.Π.Α. το Accord Hybrid και το υβριδικό NSX, ενώ μέσα στο έτος θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις και του Clarity FCV. Μέσα στο 2017 θα λανσαριστεί ένα plug-in υβριδικό σεντάν, ενώ πριν το 2020 αναμένουμε τις υβριδικές εκδόσεις των Civic και CR-V. Απώτερος στόχος της εταιρίας είναι τα 2/3 των ετήσιων πωλήσεών της από το 2030 και μετά, να αφορούν σε υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα.