Η Τoyota Motor Corporation και η θυγατρική της Daihatsu minicar, προχωρούν στη διαμόρφωση μια νέας εταιρίας, που θα επικεντρωθεί σε μικρά και συμπαγή μοντέλα για τις αναδυόμενες αγορές.

Όλα θα είναι έτοιμα τον Ιανουάριο του 2017 και τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν θα φέρουν το λογότυπο της Toyota.H κίνηση αυτή έχει ως στόχο να αξιοποιήσει την εμπειρία της Daihatsu στην κατασκευή χαμηλού κόστους συμπαγών οχημάτων που θα «στοχεύουν» στις αναδυόμενες αγορές του πλανήτη. Η Daihatsu, η οποία τέθηκε υπό την πλήρη κυριότητα της Toyota φέτος, θα παράσχει γι’ αυτό το σκοπό τις πλατφόρμες της και μερικά από τα εργοστάσιά της. Το ίδιο θα κάνει και η Toyota με τις δικές της μονάδες παραγωγής.

Αυτή η πρωτοβουλία, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Daihatsu Μasanori Mitsui, αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τεράστια και βιώσιμη ανάπτυξη της μάρκας. Οικονομίες όπως αυτές της Ρωσίας ή της Βραζιλίας, αν και έχουν επιβραδυνθεί τελευταία, λόγω της ραγδαίας αύξησης του πληθυσμού τους και κυρίως της μεσαίας τάξης αναμένεται ότι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη των νικητών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών του μέλλοντος.

Η Daihatsu είναι ισχυρή σε ορισμένες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας αλλά η Toyota ακολουθεί κατά πόδας αντιπάλους της σε άλλες περιοχές όπως η Λατινική Αμερική και η Ινδία. Τoyota, Honda, Mazda, Nissan, Subaru σημειώνουν τις καλύτερες πωλήσεις τους στην Βόρεια Αμερική.

Για την ακρίβεια Nissan, Honda και Subaru κατέχουν μεγαλύτερο ποσοστό στις πωλήσεις τους στην Βόρεια Αμερική απ’ ότι η General Motors η οποία πουλά το ένα τρίτο των παραγόμενων αυτοκινήτων της στο «σπίτι» της.

Παρά, λοιπόν, το γεγονός ότι αυτή η αγορά αναμένεται ότι θα παραμείνει ισχυρή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν μια καλύτερη ισορροπία στις πωλήσεις τους που θα προκύψει από τις αναδυόμενες αγορές. Οι πωλήσεις σ’ αυτές τις τελευταίες αναμένεται να αναρριχηθούν στα 30 εκατομμύρια οχήματα το 2023 (από 19 εκατομμύρια που πιστεύεται ότι θα είναι φέτος) σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς.

newego_large_t_77761_326157_type13145