Μια από τις πρωτοπόρους εταιρείες παγκοσμίως στο diesel, η Renault, θα σταματήσει να προσφέρει diesel κινητήρες στα πιο εμπορικά μοντέλα της μετά το 2020, περιορίζοντάς τους μόνο στα μεγάλα αυτοκίνητα.

«Τα αυστηρότερα στάνταρντ εκπομπών ρύπων και οι νέες δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες που θα τεθούν σε ισχύ το 2018, θα αυξήσουν το κόστος εξέλιξης σε τέτοιο σημείο που οι diesel θα εκδιωχθούν από την αγορά!»

Ειδικότερα, μέχρι το 2020 η Renault πιστεύει ότι οι diesel θα εκλείψουν από την μικρή (Clio) και τη μικρομεσαία (Megane) κατηγορία, ενώ ήδη στα μίνι το Twingo προσφέρεται μόνο με κινητήρες βενζίνης.

Μάλιστα, η είδηση αυτή αναμένεται να επηρεάσει και το μέλλον των diesel και άλλων εταιρειών όπως η Nissan και η Dacia που εφοδιάζουν τα μοντέλα τους με τους 1,5 και 1,6 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρες της Renault, αλλά και τη Mercedes, που «φορά» τον 1,5 dCi στην A-Class, τη B-Class, τη GLA και τη CLA.

Η πρόθεση της Renault έρχεται σαν συνέχεια του Dieselgate για τις εκπομπές ρύπων NOx και CO2, ενώ πρόσφατα η Ειδική Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης κα. Vera Jourova, ανακοίνωσε ότι έχει έρθει σε επαφή με τις Γενικές Γραμματείες Καταναλωτών σε 20 (από τις 28) χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προαναγγέλοντας «σκληρά μέτρα» σε τέτοιες περιπτώσεις.