Τα Ibiza ST και Alhambra δεν κατάφεραν να πείσουν το κοινό, δεν πούλησαν όσο θα περίμενε η ισπανική φίρμα και με συνοπτικές πλέον διαδικασίες, παίρνουν την άγουσα για τα αποδυτήρια.

Το Ibiza ST δεν ξεπέρασε το 2015 τις 686 ταξινομήσεις στη Γηραιά Ήπειρο, την στιγμή που ο ανταγωνισμός του έκανε πολύ περισσότερα νούμερα πωλήσεων. Τα μικρά στέισον παρουσιάζουν μια σημαντική κάμψη στην εμπορική σκακιέρα της Ευρώπης, με τα crossover αντιθέτως να κερδίζουν ολοένα έδαφος.

Για παράδειγμα, η Seat με Ateca τώρα και Arona μετά δείχνει να αφουγκράζεται τις τάσεις της αγοράς, αποσύροντας τους αναχρονιστικούς παίκτες. Όπως είναι και το μεγάλο πολυμορφικό Alhambra, το οποίο την χρονιά που μας πέρασε δεν τα πήγε και τόσο καλά σε επίπεδο πωλήσεων. Οι αυξημένες διαστάσεις δεν είναι στα κλου της εποχής, κακά τα ψέματα. Όπως φυσικά και οι μεγάλοι σε κυβισμό κινητήρες.

seat-ibiza_st-640

Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι αγοραστές προτιμούν κόμπακτ οχήματα που μπορούν να κινηθούν σε ολοένα και περισσότερα τερέν, ακόμη κι αν δεν είναι τετρακίνητα. Με μικρής χωρητικότητας κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.