Πρόκειται για την όαση στο σκοτεινό αυτοκινητικό τούνελ. Όπου όαση βάλτε δίπλα το υπερόπλο της Audi, το supercar R8 και όπου σκοτεινό τούνελ, την εποχή που συνάμα έρχεται, με αυτόνομη οδήγηση, ηλεκτροκίνηση, μπαταρίες και άλλα κωμικοτραγικά για τον πραγματικό οδηγό.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Τον Μάρτιο του 2015 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Audi περιχαρής παρουσίασε την ηλεκτροκίνητη εκδοχή του κορυφαίου μοντέλου της, του R8, κορυφαίου τόσο σε επιδόσεις όσο και σε οδική συμπεριφορά στη βενζινοκίνητη εκδοχή.

Μεγάλες προσδοκίες, μικρό τελικά το καλάθι, αφού το κοινό γύρισε κυριολεκτικά την πλάτη στο R8 e-tron (πούλησε μόλις κάτω από 100 αυτοκίνητα), στέλνοντας με αυτό τον τρόπο ένα ηχηρό μήνυμα, πως υπάρχουν ακόμη κόκκινες γραμμές που αρνείται να καταπατήσει. Όσο κι αν τον οδηγούν προς τα εκεί.

Ένα supercar κατασκευάζεται για άλλο λόγο, παρότι οι περιβαλλοντικές ανάγκες και απαιτήσεις είναι αμείλικτες για ότι κινείται, θα πρέπει ορθά να υπάρχουν οι φωτεινές τετράτροχες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν πανηγυρικά τον κανόνα.

Όπερ και έγινε, υπάρχει Θεός θα βροντοφωνάξουν οι πυροβολημένοι, παρότι το ρεύμα πηγαίνει προς την απομυθοποίηση της οδηγικής αίσθησης και της κλασικής έννοιας του σπορ αυτοκινήτου έτσι όπως το γνωρίσαμε στις χρυσές εποχές του, απαιτείται να υπάρχουν ορόσημα που να θυμίζουν κάτι από αυτοκίνητο και όχι αμιγώς ηλεκτρική συσκευή. Η Audi σταματά λοιπόν την παραγωγή της ηλεκτροκίνητης έκδοσης.

Αυτό για την υψηλή τιμή αγοράς του συγκεκριμένου R8 στις περισσότερες αγορές του πλανήτη, εμείς το ακούμε βερεσέ…