Πιο ενδιαφέρον από ποτέ σχεδιαστικά, ελαφρύτερο, αεροδυναμικότερο και με νέους οικολογικούς κινητήρες, το νέο A6 δείχνει το μέλλον της γερμανικής μάρκας.

Το Audi A6 μπαίνει στην 5η του γενιά και η Audi ετοιμάζεται για να μας φέρει ένα από τα πιο high-tech μοντέλα της των τελευταίων ετών. Αλλωστε, το νέο γερμανικό μεγάλο σεντάν εξελίσσεται για πρώτη φορά μαζί με το 4θυρο μεγάλο κουπέ A7 2ης γενιάς, αλλά και τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της Audi, το A8. Τα τρία αυτά νέα μοντέλα θα μοιραστούν την πλατφόρμα, τους κινητήρες και την ανάρτησή τους, ενώ και σχεδιαστικά θα βασιστούν πάνω στο πρωτότυπο Prologue της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες το 2014.

Το πρωτότυπο Prologue αποτέλεσε το αισθητικό προοίμιο για τη νέα γερμανική λιμουζίνα, με την Audi να μας έχει δείξει ένα άκρως δυναμικό και «αεράτο» μεγάλο κουπέ. Σε αυτό λοιπόν θα βασιστεί σχεδιαστικά το νέο Audi A6, όπως μας αποκαλύπτουν και οι κατάσκοποί μας. Έτσι, θα δούμε ένα αρκετά εντυπωσιακό νέο μεγάλο μοντέλο, όπου στο εμπρόσθιο τμήμα του θα δεσπόζει η χρωμιωμένη πολυγωνική μάσκα των μοντέλων της εταιρείας.

Ακρως εντυπωσιακές θα είναι και οι εισαγωγές του προφυλακτήρα στα άκρα του, με αιχμηρές θέσεις για τους προβολείς ομίχλης. Στον όλο δυναμισμό του εμπρόσθιου τμήματος θα συμβάλλουν και οι επιθετικοί προβολείς με high-tech φώτα ημέρας. Εκτός τώρα του εμπρόσθιου μέρους, το αμάξωμα του νέου A6 χαρακτηρίζεται από τις άκρως αεροδυναμικές του γραμμές και την α λα 4θυρου κουπέ σχεδίαση του πίσω τμήματος, με την κεκλιμένη κολώνα της οροφής. Τα φωτιστικά σώματα είναι χαρακτηριστικά της Audi, με τα απαραίτητα πλέον LED στοιχεία της κατηγορίας.

audi_a6_limo_blue_2

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα στηριχτεί το νέο Audi A6 θα είναι η νεότερη γενιά του MLB δαπέδου της εταιρείας, πάνω στο οποίο από πλευράς Audi βασίζονται αυτή τη στιγμή το νέο Q7 και το καινούργιο A4.
Η πλατφόρμα αυτή θα προσδώσει ένα μακρύτερο μεταξόνιο, με πιο πλατιά μετατρόχια και μικρότερους προβόλους, ενώ στα χαρακτηριστικά της θα είναι και η συμβολή της στο συνολικό ελάφρωμα του αυτοκινήτου, που υπολογίζεται στα -100 κιλά. Επίσης, το νέο δάπεδο θα συμβάλει και στη βελτίωση της ακαμψίας, η οποία με τη σειρά της θα επιφέρει και γενικότερη βελτίωση των επιπέδων ασφάλειας, όπως και των οδικών και οδηγικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.

audi_a6_avant_red

Όπως συμβαίνει πλέον κατά κόρον στην αυτοκίνηση, το νέο Audi A6 θα δώσει έμφαση στη βελτίωση των επιπέδων οικονομίας του και στην «οικολογική» του ενίσχυση.

Έτσι, θα δούμε μια νέα υβριδική έκδοση που θα είναι αντίστοιχη του Audi Q7 e-tron και η οποία θα συνδυάσει έναν diesel κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, αν και δεν αποκλείεται η έκδοση αυτή να έχει έναν 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα στη θέση του diesel. Από εκεί και πέρα, πάλι στο πεδίο της οικονομίας, το νέο Audi A6 θα λάβει τετρακύλινδρα μοτέρ που θα συνδυάσουν την πολύ καλή απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση και ρύπους.

Επίσης, θα δούμε και τη νεότερη τεχνολογία του ηλεκτρικού turbo, που προσφέρει αντίστοιχες αποδόσεις με την παραδοσιακή τουρμπίνα, αλλά με χαμηλότερες απαιτήσεις καυσίμου.