Έχουμε συνηθίσει τα plug-in υβριδικά να συνδυάζουν τα ηλεκτρικά μοτέρ με βενζινοκινητήρες, όμως στην περίπτωση του Q7 e-tron quattro η Audi επέλεξε να τοποθετήσει στον μπροστινό άξονα το νέο της 3λιτρο V6 diesel.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υποχωρούν σε εκπληκτικά επίπεδα η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, αν σκεφτούμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα θηριώδες SUV, μήκους άνω των 5 m. και βάρους 2.445 kg.

Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 373 ίππους και η ροπή σε 71,4 kgm. Η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 1,8 lt/100 km (48 g. CO2 ανά km), κάτι που θεωρητικά χαρίζει στο τετρακίνητο υβριδικό Q7 μέγιστη αυτονομία 1.320 km. Το Q7 e-tron quattro μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως 56 km με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο υβριδικός χαρακτήρας του μεγάλου SUV δεν «ακυρώνει» πάντως τις σπορ επιδόσεις του: το Q7 e-tron quattro επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,2 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα 230 km/h.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro, drivetrain
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών. Έχουν χωρητικότητα 17,3 kWh και μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε βιομηχανικού τύπου παροχή ρεύματος μέσα σε 2,5 ώρες.

Interior