Ως τώρα, η συγγένεια του A1 με το VW Polo ίσως ήταν εμπόδιο σε κάποια φιλόδοξα σχέδια της Audi για το δικό της μικρό μοντέλο που έχει να ανταγωνιστεί το Mini. Αλλά η πλατφόρμα του νέου Polo φαίνεται ότι λύνει αυτά τα προβλήματα.

Το επόμενο Α1, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2018 θα είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο χαμηλό. Θα έχει δηλαδή πιο επιθετικό παρουσιαστικό. Οι μέτριες πωλήσεις της 3θυρης έκδοσης θα οδηγήσουν μάλιστα στην κατάργησή της. Το νέο μικρό της Audi θα είναι όπως λένε οι πληροφορίες, αποκλειστικά 5θυρο, με τις διαστάσεις πιο κοντά σε αυτές του παλιού Mini Countryman. Και θα βασίζεται μάλλον σε μια μικρότερη παραλλαγή της MQB.

Σύμφωνα με την γερμανική Auto Bild θα έχει αρκετές εκδόσεις 2.0. Αντί του 1.8 των 192 PS θα υπάρχει ένας δίλιτρος με 200 ίππους. Εμμέσως αυτό μας λέει ότι και το επόμενο Polo GTΙ θα έχει μεγαλύτερο κινητήρα. Το S1 Sportback θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία, και η γκάμα των σπορ εκδόσεων θα συμπληρωθεί από μία ακόμη ισχυρότερη, το RS1. Με 250 και 300 ίππους, αντίστοιχα, σύμφωνα με την πηγή.

Στο άλλο άκρο της γκάμας του A1 πάντως το downsizing θα συνεχιστεί. Αντί των 4κύλινδρων, η Audi θα βασιστεί αρκετά στους 3κύλινδρους κινητήρες, όπως ο 1.0 TSI και ο 1.5 TDI. Το αυτοκίνητο θα δανείζεται τεχνολογία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Audi, στο κομμάτι των οδηγικών βοηθημάτων και των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόληψης ατυχημάτων. Εννοείται ότι το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic θα συνδυάζεται με όλους σχεδόν τους κινητήρες, αφού η ζήτηση δείχνει ότι αυτό θέλουν οι πελάτες.

Η παραγωγή του νέου Audi A1 θα μεταφερθεί από το Βέλγιο στην Ισπανία και στο εργοστάσιο Martorell της SEAT, καταλαμβάνοντας την γραμμή παραγωγής του Q3. Η οποία θα μεταφερθεί στην Ουγγαρία.