Και ενώ υπήρχαν φήμες που ήθελαν την Renault να περνά σε περιορισμένη παραγωγή το Clio RS 16, η ίδια η εταιρία στο Facebook της έβαλε τέλος στις φήμες αυτές. Σύμφωνα με την Renault Sport, το Clio RS 16 δεν θα περάσει στην αγορά, μιας και η παραγωγή του θα έπρεπε να γίνεται στο εργοστάσιο της Διέππης, αλλά επειδή σε αυτό θα γίνεται η κατασκευή του Alpine δεν υπάρχει χώρος για την παραγωγή του Clio RS 16. Έτσι η Renault πήρε την απόφαση να μην πάρει το ρίσκο να αναπτύξει ταυτόχρονα και τα δύο project.

Το “SuperClio” όπως ονομάστηκε το συγκεκριμένο πρωτότυπο, φορά τον δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο κινητήρα του Megane RS 275 Trophy-R. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει 275 άλογα και 360 Nm ροπής, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Για να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης τους βάρους, τόσο τα πίσω καθίσματα όσο και το air-condition λάμπουν δια της απουσίας τους. Επίσης άξια αναφοράς είναι η προσπάθεια “ανακύκλωσης” που έγινε από την ομάδα εξέλιξης του αυτοκινήτου για την επίλυση ορισμένων θεμάτων. Ολόκληρη η πίσω ανάρτηση, προέρχεται απευθείας από το Clio R3T rallycar ενώ η εμπρός διάταξη, είναι ένας συνδυασμός εξαρτημάτων από το Megane 275 και το Clio RS του 2009.

Ναι, σωστά διάβασες. Ο λόγος; Σύμφωνα με τους μηχανικούς, ορισμένα κομμάτια της εμπρός ανάρτησης του Mk3 Clio RS ήταν “overdesigned” αφού υπήρχε πρόβλεψη για μία πιο ισχυρή έκδοση – κάτι που προφανώς δεν συνέβη. Για την στήριξη του κινητήρα, χρησιμοποιήθηκε ένα εξάρτημα από το Renault Kangoo ενώ το πρόβλημα της συνεννόησης των ηλεκτρονικών του drivetrain με τα ηλεκτρονικά του Clio λύθηκε με την βοήθεια εξαρτημάτων από ένα Dacia!

renault-clio-rs16-concept-6

renault-clio-rs16-concept