Η Bisimoto μάλιστα το έχει φτιάξει να δείχνει νορμάλ και να μπορεί να οδηγείται κάθε μέρα (λέμε τώρα…).

Υπάρχει λόγος που η Hyundai και η Bisimoto έχουν βγάλει στο συγκεκριμένο Santa Fe το παρατσούκλι “Santa-Fast”: έχει κάτω από το καπό του 1.040 άλογα!

Με άλλα λόγια, το (καρα)φτιαγμένο αυτό SUV, με την πίσω κίνηση, που θα παρουσιαστεί στην έκθεση SEMA Show 2016, είναι πιο δυνατό από το κορυφαίο hypercar της Ferrari.

To Santa-Fast έχει έναν διτούρμπινο κινητήρα βασισμένο στον Lambda V6 3,9 λίτρων της Hyundai, ο οποίος μπορεί να καίει και αλκοόλη. Η δύναμη και η ροπή του μεταφέρονται, όπως είπαμε, στους πίσω τροχούς.

Φυσικά, η Bisimoto δεν είναι πρωτάρα στις εξωφρενικές μετατροπές, έχοντας φτιάξει μεταξύ άλλων ένα θηριώδες πολυμορφικό Honda Odyssey 1.029 ίππων με μπροστινή κίνηση (φωτ. κάτω), που είχε παρουσιαστεί κι από το Top Gear του Clarkson, ενώ ετοιμάζει και μια Porsche 911 με κινητήρα Hyundai V6 biturbo σαν του Santa Fe!

«Η Bisimoto ευχαριστιέται να κάνει κάθε αυτοκίνητο απολαυστικό στην οδήγηση, ακόμα κι ένα μεγάλο SUV», δηλώνει ο (νιγηριανής καταγωγής Αμερικανός) ιδιοκτήτης της εταιρείας, Bisi Ezerioha. «Το Santa-Fast SUV μας, αποδεικνύει αυτή τη φιλοσοφία, έχοντας οδικές ικανότητες πάνω στις οποίες οι πελάτες μας μπορούν να βασίζονται κάθε μέρα που θα γυρνούν το κλειδί στη μίζα»

Οι άνθρωποι της Bisimoto δούλεψαν σκληρά πάνω στην ειδικά φτιαγμένη μετάδοση στους πίσω τροχούς και πάνω στην αλλαγή του αυτόματου κιβωτίου με ένα 6άρι χειροκίνητο, ώστε να πετύχουν αυτή τη «νορμάλ» εμφάνιση και την καθημερινή χρηστικότητα. Για τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση, ο εγκέφαλος έχει ένα πρωτόκολλο μεταβολής της πίεσης υπερπλήρωσης ανάλογα με τη σχέση στο κιβώτιο. Η μέγιστη πίεση είναι 2,75 bar (39 psi).

Ανάμεσα στις πιο σημαντικές μετατροπές είναι το ειδικά εξελιγμένο διτούρμπινο κιτ (Twin Turbonetics) με το intercooler του, τα ηλεκτρονικά της ΑΕΜ, η κεντρική μονάδα (εγκέφαλος) Infinity 708, η βαλβίδα boost control, η custom εξάτμιση με καζανάκια dual-pulse, τα αγωνιστικά μπεκ 2200 cc της Five-O και ο πυρήνας Spearco του intercooler.

Πολλές βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης στη μετάδοση και την ανάρτηση, όπως το ειδικά φτιαγμένο πίσω υποπλαίσιο Rothfab, το διαφορικό από Hyundai Equus, το κιβώτιο Genesis R-Spec, τα ειδικά φτιαγμένα ημιαξόνια και οι αναρτήσεις coil-over της KW.

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο έχει χρωματική σχεδίαση Denmatic, μεμβράνες Gatorwraps, λασπωτήρες Hyundai Genuine Accessories και ειδικά φτιαγμένη μάσκα.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένας ειδικά φτιαγμένος λεβιές ταχυτήτων στην κονσόλα, καθίσματα Momo Daytona EVO, «κάλτσες» δοχείων της Bisimoto, ρολ κέιτζ 4 σημείων και ζώνες ασφαλείας Crow.