H Honda στην έκθεση της Γενεύης, πριν 5 μήνες, έδειξε το concept της νέας γενιάς του “πολιτικού” Civic, και λίγες εβδομάδες αργότερα διέρρευσαν φωτογραφίες ευρεσιτεχνίας της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού σε κάτι λιγότερο από 2 μήνες

Εκεί, όμως, και δίπλα σε αυτό, η ιαπωνική εταιρία είναι αρκετά πιθανό ότι θα δούμε και την πρωτότυπη μορφή της Type R έκδοσης της 10ης γενιάς του μοντέλου, στην προσεχή έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο. Η ιαπωνική εταιρία συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την εξέλιξη του νέου μοντέλου, καθώς πιάστηκε να γυρνά εξαιρετικά γρήγορα στη πίστα του Nurburgring.

Αυτό ενισχύεται από το γεγονός ότι η εξέλιξη της γρήγορης έκδοσης του νέου Civic, συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς, γυρνώντας στο Nurburgring. H παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής αναμένεται να γίνει στην επόμενη έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2017, με την κυκλοφορία του να ξεκινά σε κάτι παραπάνω από ένα χρόνο από σήμερα.

Civic Hatchback Prototype

Αυτή θα διατηρεί την μεγάλη πίσω αεροτομή της τωρινής γενιάς, θα διαθέτει επίσης τριπλή απόληξη εξατμίσεων, όντας περίπου 30 χλστ. πιο πλατύ, 20 χλστ. πιο χαμηλό και 130 χλστ. πιο μακρύ από το σημερινό μοντέλο, με την Honda να έχει επιβεβαιώσει πως θα το πουλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο 2,0-λιτρος κινητήρας που κινεί και το σημερινό μοντέλο, όμως, από τα 310 άλογα και 400 Nm ροπής, η απόδοση του θα αυξηθεί στα 340 άλογα και 450Nm. Η ιαπωνική εταιρία θα επιμείνει στην κίνηση μόνο των μπροστινών τροχών, αποκλειστικά μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5 δευτ., όταν το σημερινό 0,7 δευτ. πιο πολλά, θέλοντας να γίνει και πάλι το ταχύτερο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο στη γερμανική πίστα, παίρνοντας το τίτλο από το Volkswagen Golf GTI Clubsport S.