Μήνυση κατά του FCA Group κατέθεσε η γερμανική κυβέρνηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατηγορώντας τη για χρήση συσκευής απενεργοποίησης των συστημάτων διαχείρισης εκπομπών ρύπων.

Η επιστολή που στάλθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Μεταφορών της Ιταλίας, ανέφερε ότι σε τέσσερα μοντέλα του FCA Group βρέθηκαν ασυνήθιστα υψηλές τιμές εκπομπών ρύπων, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ενώ τα ευρήματα απέδειξαν τη χρήση μιας συσκευής απενεργοποίησης των συστημάτων διαχείρισης εκπομπών ρύπων.

Για να είμαστε πιο ακριβείς, σύμφωνα με τις έρευνες των Γερμανών, όπως αναφέρεται στην Automotive News, βρέθηκε ένα ειδικός καταλύτης διοξειδίου του αζώτου, ο οποίος απενεργοποιείται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, ενώ τα μοντέλα τα οποία λέγεται ότι εμπλέκονται, είναι τα Fiat 500X και Jeep Renegade, καθώς και το νέο Fiat Doblo.

 

Η πρώτη αντίδραση από τη Fiat-Chrysler ήρθε μέσω του εκπροσώπου τύπου της, ο οποίος δήλωσε ότι τα μοντέλα της μάρκας συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανόνες εκπομπών ρύπων και δεν υπάρχουν συσκευές παραποίησης των αποτελεσμάτων.

Υπενθυμίζουμε ότι παλαιότερα υπήρξαν δημοσιεύματα τα οποία προέκυψαν μετά από έρευνες της KBA (Kraftfahrt-Bundesamt) και ήθελαν τα μοντέλα του ιταλικού group να απενεργοποιούν τα συστήματα διαχείρισης εκπομπών ρύπων μετά από 22 λεπτά λειτουργίας, ενώ η διάρκεια των ελέγχων για τους ρύπους διαρκεί 20 λεπτά.