Το Land Rover Defender πέρασε στην ιστορία, αλλά η βρετανική φίρμα ετοιμάζει τον διάδοχο του εμβληματικού off road μοντέλου της. Το ολοκαίνουργιο Defender υπολογίζεται να παρουσιαστεί στις αρχές του 2019.

Η παραγωγή του θρυλικού Land Rover Defender σταμάτησε τον περασμένο Ιανουάριο, ωστόσο έχει ξεκινήσει η εξέλιξη του νέου. Μάλιστα σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Jaguar-Land Rover, Ραλφ Σπεθ, «η εμφάνιση έχει αποφασιστεί και είναι φανταστική». Η επόμενη γενιά του Defender είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα του Βρετανού κατασκευαστή, που όπως είναι γνωστό έχει περάσει στα χέρια των Ινδών της Τάτα. Η Land Rover το 2011 παρουσίασε τα πρωτότυπα Land Rover DC100 και Land Rover DC199 Sport Defender με σκοπό να προϊδεάσει το κοινό για τον πιθανό σχεδιασμό του νέου Defender, το οποίο αναμένεται στις αρχές του 2019 σε 5 αμαξώματα. Οι πρώτες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που έχουμε στη διάθεσή μας από τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό, δείχνουν αμέσως τις ομοιότητες στη σχεδίαση με τα πρωτότυπα μοντέλα, που είδαμε πριν από 5 χρόνια! Eίναι εμφανές πως το νέο Defender θα χάσει τη γωνιώδη σχεδίασή του αποκτώντας περισσότερες καμπύλες, οι οποίες πέρα από την μοντέρνα αισθητική θα εξυπηρετήσουν και την αεροδυναμική. Σε συνδυασμό με την συγκράτηση του βάρους χάρη και στην ευρεία χρήση αλουμινίου, το νέο Defender σκοπεύει να πληροί τις αυστηρές μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων, αλλά και να διατηρεί χαμηλή κατανάλωση. Το νέο Land Rover Defender θα είναι διαθέσιμο, όπως και ο πρόγονός του σε 2 μήκη μεταξονίου, ένα «κοντό» και ένα «μακρύ».

Μια σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με την αντικατάσταση του πλαισίου τύπου σκάλας με ένα νέο αυτοφερόμενο, αλουμινένιο, το οποίο χρησιμοποιεί ήδη η νέα γενιά των SUV της Land Rover και συγκεκριμένα το νέο Discovery. Δε θα έχει κάποια συγγένεια με τα Discovery Sport και Evoque. Τηρώντας την παράδοση, αλουμινένια θα είναι και τα πάνελ του αμαξώματος. Στα τεχνολογικά high lights αναμένεται να είναι η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς, που καταργεί τον πίσω ανθεκτικό άκαμπτο άξονα, αλλά φέρνει την άνεση και τον πολιτισμένο χαρακτήρα στην καθημερινή οδήγηση. Επίσης ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα, ενώ το σύστημα τετρακίνησης θα έχει «κοντές» σχέσεις, τονίζοντας τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του θρυλικού off road μοντέλου της Land Rover. Στόχος της βρετανικής φίρμας είναι να εκπολιτίσει το Defender, χωρίς όμως να χάσει τον σκληροπυρηνικό, off road χαρακτήρα, που έκτισε και τον σχετικό μύθο. Το… αείμνηστο Land Rover Defender κατασκευαζόταν επί βρετανικού εδάφους στο εργοστάσιο του Σόλιχαλ, ωστόσο αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως η Land Rover θα συνεχίσει να κατασκευάζει εκεί και το καινούργιο. Αλλωστε υπάρχει το νέο εργοστάσιο της Jaguar-Land Rover στη Σλοβακία…

Το εσωτερικό θα διατηρήσει τον λιτό χαρακτήρα, που ξέραμε μέχρι σήμερα, αλλά σίγουρα η ποιότητα κατασκευής και υλικών θα είναι προσεγμένη και αναβαθμισμένη. Επίσης θα υπάρχουν σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τα οποία έκαναν ντεμπούτο στο νέο Discovery. Η προσφορά δύο μεταξονίων συνεπάγεται την προσφορά σίγουρα δύο αμαξωμάτων: ενός «κοντού» 3θυρου και ενός μακρύτερου 5θυρου με άφθονους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

4316-defender-4v