Η Audi Sport έφτιαξε ένα νέο entry-level όχημα, για όσους θέλουν να μυηθούν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ας γνωρίσουμε τον μικρό «αδελφό» του Audi R8 LMS, την αγωνιστική έκδοση του νέου RS3 Sedan, το RS3 LMS των 330 ίππων.

Η Audi Sport παρουσίασε στο Παρίσι το νέο αγωνιστικό RS3 LMS, το οποίο φτιάχτηκε για να αγωνιστεί στη σειρά TCR. Ο διευθυντής της Audi Sport, Stephan Winkelmann, αφού μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το Audi R8 LMS, τόνισε πως έχουν τα ίδια σχέδια για το Audi RS3 LMS, το οποίο «προσφέρει στους πελάτες την ελκυστική ευκαιρία να αρχίσουν με να αγωνίζονται με την Audi».

Οπτικά, αυτό που ξεχωρίζεις άμεσα είναι οι γιγαντιαίοι θόλοι, οι οποίοι καλύπτουν τα σημαντικά φαρδύτερα μετατρόχια, που φτάνουν στο μέγιστο των 195 εκ. που ορίζει η TCR. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα τεράστιο εμπρός splitter και μία θηριώδη πίσω αεροτομή.

a1610625_medium

Κάτω από το καπό υπάρχει ένα 2λιτρο 4κύλινδρο turbo σύνολο, όπως επιβάλλεται από τους κανονισμούς της TCR. Δεν έχει δηλαδή το 5κύλινδρο μοτέρ των 400 ίππων, που διαθέτει η έκδοση δρόμου του αυτοκινήτου, το ολοκαίνουργιο Audi RS3 Sedan.

Παρόλα αυτά, ο κινητήρας του αγωνιστικού έχει απόδοση 330 ίππων, γεγονός που σε συνδυασμό με το βάρος των μόλις 1.285 κιλών, του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. Η τελική είναι στα 240 χλμ./ώρα.

Φυσικά το παρόν στο RS3 LMS δίνουν όλα τα απαιτούμενα συστήματα ασφάλειας. Ανάμεσά τους συναντάμε ένα πλήρες roll-cage, κάθισμα PS3, αλλά και έξοδο κινδύνου από την οροφή.

a1610628_medium

Περισσότερες από 10 σειρές TCR αναμένεται να υπάρξουν στο προσεχές μέλλον, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η International Series που πραγματοποιείται σε 18 χώρες. Τα RS3 LMS μπορούν να λάβουν μέρος και σε άλλους αγώνες, ανάμεσά τους και ο Nurburgring 24 Hours.

Η Audi συναντά λοιπόν μια σειρά από άλλες εταιρείες στο TCR. Οι Honda, SEAT, Volkswagen, Opel και Peugeot συμμετέχουν ήδη, ενώ η Kia θα αγωνιστεί από του χρόνου. Η Audi Sport σχεδιάζει να αρχίσει τις παραδόσεις των RS3 LMS προς τα τέλη του έτους, ώστε να είναι έτοιμα για την επόμενη σεζόν. Η τιμή του με αγωνιστικό σειριακό κιβώτιο είναι στα 129.000 ευρώ, ενώ με το συμβατικό μηχανικό, κοστίζει 99.000 ευρώ.

a1610633_medium