Το best seller της Volkswagen αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης αλλάζει ελάχιστα σε όψη από γενιά σε γενιά. Η γερμανική μάρκα δε ρισκάρει αλλά διατηρεί σταθερά τα κύρια χαρακτηριστικά του, καθώς δεν θέλει να κόψει κάθε δεσμό με το προηγούμενο μοντέλο. Πόσο μάλλον τώρα που έχουμε να κάνουμε με την ανανεωμένη έκδοση του Golf 7ης γενιάς. Η παρουσίασή του έγινε στο Βόλφσμπουργκ και μέσα στους επόμενους μήνες θα κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Το ανανεωμένο Golf λανσάρεται σε τρίθυρο και πεντάθυρο και station αμάξωμα, στη σπορ έκδοση GTI, ως υβριδικό GTE αλλά και με το νέο TSI Evo. Είναι τεχνολογίας απενεργοποίησης των κυλίνδρων (ACT), έχει όμως 1.500 cc έναντι 1.400 cc του σημερινού κινητήρα. Θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία άμεσα διαθέσιμη με 150 ίππους και 25,5 kgm ροπής (μέση κατανάλωση 4,9 lt/100 km και ρύποι 110 g. CO2 ανά km) και την ακόμη πιο «πράσινη» BlueMotion με 130 PS και 20,4 kgm ροπής (4,6 lt/100 km – 104 g/km), η οποία θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα. Για την plug-in υβριδική έκδοση GTE με ισχύ 150 PS η Volkswagen ανακοινώνει 1,6 lt/100 km και 36 g. CO2 ανά km.

Der neue Volkswagen Golf

Πάμε στις πιο καυτές εκδόσεις, αυτές με τα τρία γράμματα «GTI» στο τέλος. Ο 2λιτρος TSI δέχτηκε επιπλέον αναβάθμιση, αποδίδοντας πλέον 230 αντί για 220 ίππους, ενώ ομοίως στο GTI Performance ανέβηκε από τα 230 στα 245 PS. Η Volkswagen παρουσίασε παράλληλα και ένα νέο 7τάχυτο DSG κιβώτιο, το οποίο θα αντικαταστήσει σταδιακά το σημερινό 6 σχέσεων και θα συνεισφέρει στον περιορισμό των ρύπων.

Και αν οπτικά οι αλλαγές είναι δύσκολο να εντοπιστούν (νέοι προφυλακτήρες, νέα φώτα LED μπροστά και full LED πίσω), οι επεμβάσεις στον εξοπλισμό του ανανεωμένου Golf δεν μπορεί να περάσουν απαρατήρητες. Το προαιρετικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Discover Pro ελέγχεται με νεύματα, τεχνολογία που μέχρι σήμερα συναντούσαμε στην μεγάλη πολυτελή κατηγορία και όχι σε ένα μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο. Ακόμη όμως και στα υπόλοιπα συστήματα πολυμέσων έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτερες οθόνες αφής (από 6,5 έως 9,2 ίντσες).

Der neue Volkswagen Golf

Μακρά είναι και η λίστα με τον εξοπλισμό ασφαλείας. Σε αυτήν περιλαμβάνεται το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Traffic Jam Assist σε ταχύτητες έως 60 km/h, το οποίο συναντήσαμε πρώτα στο ανανεωμένο Audi A3. Προσθέστε το σύστημα ανίχνευσης πεζών με αυτόνομο φρενάρισμα, το Trailer Assist που βοηθά στις μανούβρες με τρέιλερ, το Emergency Assist που αναλαμβάνει να ακινητοποιήσει με ασφάλεια το Golf σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδρά κ.α.

Der neue Volkswagen Golf