Στο Μάλμε της Σουηδίας πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της πιο πολύπλευρης εκδοχής του νέου Volvo V90.

Η Volvo επισημαίνει πως η συγκεκριμένη εκδοχή του μοντέλου διαθέτει αρκετές αλλαγές σε σχέση με την «κλασσική» στέισον βάγκον, οι οποίες καταφέρνουν να διαφοροποιήσουν αισθητά το χαρακτήρα του. Πιο συγκεκριμένα, το ύψος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 65 χλστ., ενώ μεγαλύτερη κατά 42 χλστ. είναι και η συνολική διάμετρος των τροχών στους οποίους «πατά». Διευρυμένα, σύμφωνα με την Volvo, είναι και τα μετατρόχια (+20 χλστ. το εμπρός και +40 χλστ. το πίσω).

Η σουηδική εταιρεία προσφέρει για το νέο V90 Cross Country τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: τα Rough Road, Comfort, Eco και Dynamic. Από εκεί και πέρα, στάνταρ θα είναι το σύστημα «αυτόματης» κατάβασης, το γνωστό μας Hill Descent, όχι όμως και η πίσω αερανάρτηση, η οποία θα μπορεί να εγκατασταθεί με έξτρα χρέωση.

2q

Σχεδιαστικά, η Volvo επέλεξε πιο αδρές γραμμές σε σχέση με το V70 XC, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν 20 χρόνια, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να ενισχύσει τον «εκλεπτυσμένο» χαρακτήρα της κατασκευής.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, οι Σουηδοί ακολουθούν το δρόμο που χάραξαν οι πιο συμβατικές εκδοχές της σειράς, μιας και οι γνωστοί D3, D5, T5 και T6 κινητήρες θα προσφέρουν και στην περίπτωση της έκδοσης CC τις υπηρεσίες τους,αποδίδοντας από 190 έως και 320 ίππους.

Η παραγωγή του νέου V90 Cross Country ξεκινά αυτό το φθινόπωρο επί σουηδικού εδάφους.

z