Η Land Rover αποκάλυψε το νέο 7θέσιο Discovery, το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Ευρώπη την άνοιξη του 2017. Το νέο Discovery έχει στόχο να προωθήσει την άνεση, την ασφάλεια και την προσαρμοστικότητα στην καθημερινή (και όχι μόνο) μετακίνηση, κάτι που σύμφωνα με την εταιρεία δεν πρόκειται να συναντήσεις σε άλλο SUV της αγοράς.

Αρχικά, το νέο μοντέλο έρχεται «αδυνατισμένο», χάρη στον αλουμινένιο σκελετό, ο οποίος ζυγίζει 480 κιλά λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη κατανάλωση και μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων CO2, κάτι που θα τα δούμε παρακάτω. Εμφανισιακά, η βρετανική εταιρεία κατάφερε να μεταφέρει τα 27 χρόνια ιστορίας του μοντέλου στις γραμμές του νέου «Disco», ενώ θυμίζει το πρωτότυπο Discovery Vision που είχε αποκαλυφθεί το 2014 στη Νέα Υόρκη. Στο εσωτερικό υπάρχει η καμπίνα που μπορεί να χαρακτηριστεί και ως… γήπεδο και αναμφίβολα εντυπωσιάζει η αμφιθεατρική διάταξη των καθισμάτων. Η τελευταία σειρά καθισμάτων είναι λίγο ψηλότερα σε σχέση με τη δεύτερη σειρά και αυτή αντίστοιχα με την πρώτη. Οι επιβάτες μπορούν να κάθονται άνετα με αρκετό αέρα στα γόνατά τους και αυτό βοηθάει το σχεδόν 5 μέτρα μήκος που έχει το αμάξωμα. Επίσης, εξοπλίζεται με το σύστημα πολυμέσων InControl Touch Pro, το οποίο έρχεται με 10 ιντσών οθόνη αφής. Η συνδεσιμότητα με smartphone μπορεί να γίνει είτε είναι iOS είτε είναι Android. Το ηχοσύστημα φέρει 14 ηχεία, ένα subwoofer, 9 θύρες USB και 3G WiFi internet για τους επιβάτες (έως 8 συσκευές). Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών, το νέο Discovery μπορεί να φτάσει έως τα 2.406 λίτρα αποθήκευσης , ενώ αν είναι αναδιπλωμένη η τελευταία σειρά καθισμάτων, τότε η τιμή φτάνει τα 1.137 λίτρα.

Η άνεση είναι αναμενόμενη, ειδικά στην ακριβή έκδοση, η οποία εξοπλίζεται με αερανάρτηση. Η απόσταση από το έδαφος είναι 283 mm, ενώ το μεγάλο SUV μπορεί να διασχίσει ποτάμια και πλημμυρισμένους δρόμους που φτάνουν μέχρι τα 900 mm χωρίς να δημιουργηθεί κανένα απολύτως πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Φυσικά, έρχεται εξοπλισμένο με όλα τα προηγμένα συστήματα που πρέπει να έχει ένα off-road αυτοκίνητο, όπως είναι τα Hill Descent Control, Gradient Release Control, Electronic Traction Control, Roll Stability Control, Wade Sensing, Hitch Assist, Trailer Stability Assist και το Nose Load Measurement σύστημα.

Κάτω από το καπό, για την ευρωπαϊκή αγορά, υπάρχει ο βασικός 2λιτρος Ingenium diesel κινητήρας των 240 ίππων (Sd4), καθώς και οι προηγούμενοι Td6 και V6 βενζινοκινητήρας των 340 ίππων (Si6). O Sd4 μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 8,3 sec, ενώ οι Td6 και Si6 σε 8,1 και 7,1 sec αντίστοιχα. Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση έχει μέση κατανάλωση 6,5 lt/ 100 km, ενώ οι Td6 και Si6 καταναλώσουν σύμφωνα με το εργοστάσιο 7,2 και 10,9 lt/ 100 km αντίστοιχα.

tb_688x500_1315810_12e63dc6d6dc12903f91e16ee00fb85d

tb_688x500_1315813_379fb5fc15ed1af5e573d02cb1ff512c