Όποιος πίστευε μέχρι τώρα πως οι «γαλαζοαίματοι» κατασκευαστές με βαρβάτο όνομα, θα μπορούσαν να δρέψουν δάφνες σε αυτή τη δύσκολη εποχή χωρίς συμβιβασμούς, παρά μόνο με το βαρύ όνομά τους, γελάστηκαν.

Είδαμε τη Ferrari να υιοθετεί υβριδικό σύστημα, έστω και επικουρικό, είδαμε την Bentley να παρουσιάζει έκδοση με diesel κινητήρα, είδαμε την Porsche να επιστρατεύει πετρελαιοκινητήρα για την Cayenne και τώρα έφτασε η σειρά της εκτυφλωτικής Panamera να υιοθετήσει ένα υπερσύγχρονο υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς.

porsche-panamera_4_e-hybrid-2017-640

Η Panamera 4 E-hybrid φορά το νέο 2,9-λίτρων V6 biturbo κινητήρα και τον παντρεύει με έναν ηλεκτροκινητήρα. Συνδυαστικά παράγουν 462 άλογα με 700 Nm ροπής, έχει επίσημη μέση κατανάλωση 2,5 lt/100 km, εκπέμπει 56 gr/km CO2, ενώ παράλληλα ταξιδεύει 50 km αποκλειστικά με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ταχύτητα 140 km/h παρακαλώ…

Η υβριδική Panamera φτάνει στα πρώτα 100 km/h σε 4,6 sec, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 278 km/h. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα 8άρι PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

porsche-panamera_4_e-hybrid-640-logo

Τέλος, οι μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα αντλούν ενέργεια από μια υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,1 kWh, που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η φόρτιση τους απαιτεί 5,8 ώρες με οικιακή πρίζα και 3,6 ώρες με ταχυφορτιστή 7,2 kW.