Ο ανασχεδιασμένος 4άλιτρος TDI κινητήρας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή χαρίζουν στο SQ7 εντυπωσιακές επιδόσεις (0-100 σε 4.8 δευτερόλεπτα) ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνει κατανάλωση 7,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. με 194 γρ/χλμ. εκπομπές ρύπων.
Το Audi SQ7 είναι το πρώτο SUV στον κόσμο που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή κάνοντας το turbo lag να ανήκει πλέον στο παρελθόν αφού η ενεργοποίησή του απαιτεί λιγότερα από 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου κάνοντας το SUV να αναπτύσσει τη τεράστια ισχύ του χωρίς καμία καθυστέρηση στις χαμηλές στροφές.

Στη συνέχεια η διαδοχική ενεργοποίηση των 2 επιπλέον στροβιλοσυμπιεστών κάνουν τον κινητήρα να επιτυγχάνει τη μέγιστη απόδοσή του -σε λειτουργία biturbo– χωρίς καμία καθυστέρηση επίσης στις υψηλές στροφές.

Μια ακόμα νέα λύση στο ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι το ηλεκτρομηχανικό σύστημα ενεργοποίησης των 2 αντιστρεπτικών -που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Audi– το οποίο όταν είναι ενεργοποιημένο βελτιώνει πάρα πολύ την ακρίβεια του αυτοκινήτου στο στρίψιμο, ενώ στις στροφές λειτουργεί συνδυαστικά, μειώνοντας σημαντικά τις κλίσεις του αμαξώματος, επιδρώντας έτσι θετικά στην οδηγική συμπεριφορά περιορίζοντας ακόμη περισσότερο την τάση για υποστροφή.

Static photo,  Colour: Sepang Blue

Cockpit
Cockpit