Το παγκόσμιο muscle car της Ford θα αποκτήσει από τη νέα χρονιά το νέο 10τάχυτο κιβώτιο της εταιρείας. Ειρήσθω εν παρόδω και νέα αισθητικά στοιχεία, κυρίως στις εξωτερικές του επιφάνειες.

Στις 21 Ιουνίου είχαμε με σχετική μας ανάρτηση «προεξοφλήσει» την εγκατάσταση του νέου 10τάχυτου κιβωτίου της Ford στην Mustang. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η αμερικάνικη Ford όχι μόνο θα προχωρήσει, αρχικά για τα μοντέλα που θα πωλούνται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στην τοποθέτηση του συγκεκριμένου κιβωτίου, αλλά συγχρόνως θα προβεί με την ευκαιρία από τα μέσα περίπου της επόμενης χρονιάς και σε μια μικρής έκτασης αισθητική ανανέωση. Τόσο για τις κλειστές εκδόσεις της σειράς, όσο και για την ανοιχτή.

Με δεδομένες τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, οι αλλαγές στο ντιζάιν δεν θα είναι… δραματικές, καθώς δεν θα αλλοιώσουν τη γνώριμη σιλουέτα, όντας επικεντρωμένες μόνο στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, στους προφυλακτήρες καθώς και στην μάσκα.

Σε ότι αφορά στο νέο «10αρι» κιβώτιο, σύμφωνα με τις πρώτες διαρροές που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, το εν λόγω κιβώτιο, θα διαθέτει έξι «κανονικές» σχέσεις μετάδοσης, μια σχέση με λόγο 1:1 και τρεις overdrive, με τις τελευταίες να στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης του κινητήρα με τον οποίο θα συνδυάζεται.

Στον τεχνικό τομέα, με βάση τις ίδιες πηγές, το νέο «10άρι» της Ford φαίνεται πως θα διαθέτει τέσσερα πλανητικά γρανάζια. Όλα δείχνουν πως το εν λόγω κιβώτιο, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία 10R80, θα «φορεθεί» στις εκδόσεις που κινούνται από τον 5λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και όχι με τον γνώριμο 2,3 EcoBoost. Θα κατασκευάζεται δε στο Livonia Transmission Plant στις ΗΠΑ, στο οποίο η Ford έχει επενδύσει από το 2014 μέχρι και σήμερα περί τα 1,4 δις δολάρια.

2qa