Με την πρώτη γενιά του Mini Countryman να συμπληρώνει 6 χρόνια ζωής, ήρθε η ώρα για ανανέωση. Το νέα Mini Countryman παρουσιάστηκε λοιπόν και πέραν της διατήρησης του γνώριμου παρουσιαστικού, έχει αλλάξει ριζικά σε όλους τους τομείς. Νέοι κινητήρες, μεγαλύτερο σασί και ποιοτικότερο εσωτερικό είναι μερικές από τις αλλαγές, ενώ από κοντά θα το δούμε στην επερχόμενη έκθεση του Λος Άντζελες.

Εξωτερικά παρατηρούμε τη νέα γρίλια καθώς και τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα και τους προβολείς ομίχλης μπροστά, τεχνολογίας LED. Το αμάξωμα “στέκεται” ελαφρώς πιο ψηλά από το έδαφος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ υπάρχουν ράγες οροφής και κάποια ακόμα διακοσμητικά στοιχεία, χαρακτηριστικά της Mini σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της.

2017-mini-countryman-172-696x464

Το αμάξωμα είναι κατά 20 εκατοστά πιο μεγάλο απ’ ότι το σημερινό Mini, το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 3 εκατοστά και με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 7,5 εκατοστά, οι χώροι για τους επιβάτες είναι σημαντικά αυξημένοι, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 450 λίτρα (1.309 με την αναδίπλωση των καθισμάτων). Στο εσωτερικό συναντάμε το νέο σύστημα ψυχαγωγίας-επικοινωνίας με οθόνη 8,8 ιντσών που επιτρέπει τη σύνδεση με smart phones.

2017-mini-countryman-16-696x392

Σχετικά με τους κινητήρες τώρα, θα εξοπλίζεται με τους ίδιους κινητήρες που συναντάμε και στο κλασσικό Mini. Στη βάση της γκάμας συναντάμε τον 3-κύλινδρο τούρμπο των 1,5 λίτρων με 136 άλογα και 220 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση S εξοπλίζεται με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο των 192 ίππων και 280 Nm ροπής. Η έκδοση D φορά τον 2,0-λιτρο diesel απόδοσης 150 ίππων με 330 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση SD ο ίδιος κινητήρας παράγει 190 άλογα με 400 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με κίνηση στους 2 (μπροστά) ή και στους 4 τροχούς, ενώ ανάλογα με την έκδοση (Cooper Countryman All4, Cooper S Countryman ή Cooper S Countryman All4) θα παρέχεται επιλογή για 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Εξαίρεση θα αποτελεί η βασική έκδοση Cooper Countryman, στην οποία αν επιλεγεί αυτόματο κιβώτιο θα είναι και αυτό 6 σχέσεων.

2017-mini-cooper-s-e-countryman-all4-19-696x392

Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σχέση με το απερχόμενο Countryman βέβαια δεν είναι άλλη από την ύπαρξη υβριδικού powertrain ως επιλογή. Το Countryman E λοιπόν, θα χρησιμοποιεί τον 3-κύλινδρο που αναφέραμε πριν, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 88 ίππων και 165 Nm ροπής.

2017-mini-countryman-65-696x392

Ο πρώτος θα κινεί τους μπροστά τροχούς, ενώ ο πίσω θα κινεί αποκλειστικά τους πίσω. Στο σύνολο τους οι δύο κινητήρες αποδίδουν 224 άλογα και 385 Nm ροπής με τα 0-100 να έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία με πλήρως φορτισμένες μπαταρίες και ταχύτητες ως 125 χλμ/ώρα θα ανέρχεται στα 40 χιλιόμετρα. Η κατανάλωση του Countryman E ανακοινώνεται στα 2,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 49 γραμμάρια CO2/χιλιόμετρο.

Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από τον Φεβρουάριο του 2017.