Με το Passat CC η Volkswagen μπήκε στα μεσαία 4θυρα κουπέ το 2008 και τώρα επανέρχεται με το πολύ πιο «σοφό» νέο CC να κερδίσει αυτά που της αναλογούν και σε αυτή την δύσκολη και ειδική κατηγορία.

Η Volkswagen αντέδρασε άμεσα στην επιτυχία που σημείωνε η CLS της Mercedes και παρουσίασε την δική της πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων τετράθυρων κουπέ το 2008. Το Passat CC όπως υποδηλώνει και η ονομασία του βασίστηκε πάνω στο δημοφιλές σεντάν μοντέλο της Volkswagen και χωρίς ιδιαίτερο κόστος για εκείνη, αποτέλεσε μια επιπλέον πρόταση στην αγορά, ενισχύοντας παράλληλα και την γκάμα της. Μετά από 9 σχεδόν χρόνια, η Volkswagen επανέρχεται με ένα εντελώς νέο και αυτόνομο μοντέλο με πιο premium χαρακτήρα, το οποίο και θα παρουσιαστεί του χρόνου με άγνωστη μέχρι στιγμής ονομασία.

Από πρωτότυπο… στην παραγωγή
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος επιλέγει να περάσει σχεδόν αυτούσιο ένα πρωτότυπο μοντέλο, στην παραγωγή. Το νέο Volkswagen CC θα βασιστεί αισθητικά στο πρωτότυπο Sport Coupe Concept που μας παρουσίασε το 2015 η εταιρεία, στην έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κατά πάσα πιθανότητα και πάλι θα βασίζεται πάνω στο Passat αλλά με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις. Το νέο VW CC είναι εντυπωσιακό και επιβλητικό τόσο μέσω των μεγάλων του διαστάσεων, όσο κυρίως μέσω της σχεδίασής του. Το εμπρός μέρος προβάλλει ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος μέσω της μεγάλης χρωμιομένης μάσκας και των εντυπωσιακών φωτιστικών σωμάτων, ενώ δεν λείπει και ο δυναμισμός που τονίζεται από τον προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές. Το πίσω μέρος είναι κομψό και τονίζει την δυναμική του συνόλου μέσω της κεκλιμένης οροφής και των έντονων νεύρων στο τελείωμα του πίσω όγκου και του προφυλακτήρα.

Πολυτελές, high tech και εξαιρετικό σε ποιότητα το 4θέσιο εσωτερικό του.
To εσωτερικό του νέου VW CC αναμένεται ιδιαίτερα σύγχρονο σχεδιαστικά και ακόμα πιο ποιοτικό από τα υψηλά στάνταρ της εταιρείας που αντιπροσωπεύει, περνώντας σε πιο πολυτελή μονοπάτια. Ο high tech διάκοσμος διαμορφώνεται από τον πίνακα οργάνων με οθόνη TFT, ενώ στο V που σχηματίζει σχεδιαστικά το εντυπωσιακό ταμπλό, βρίσκεται μια μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Τα τεχνολογικά καλούδια και τα κορυφαία υλικά, προσδίδουν στο εσωτερικό του CC έναν πιο ποιοτικό χαρακτήρα, αποτελώντας τη ναυαρχίδα της εταιρείας και σε αυτό τον τομέα. Οι χώροι αναμένονται μεγαλύτεροι από του προηγούμενου μοντέλου, με 4 επιβάτες να απολαμβάνουν μεγάλες ανέσεις στα ισάριθμα ανεξάρτητα καθίσματα.

Από 1,4 λίτρα και plug-in hybrid έκδοση
Αν και είναι ακόμα νωρίς για τα τεχνικά του επόμενου VW CC, θεωρείται δεδομένο ότι η γκάμα του θα περιλαμβάνει τους γνωστούς TSI βενζινοκινητήρες του ομίλου και τους TDI των 1,6 και 2,0 λίτρων που εφοδιάζουν και την υπάρχουσα γενιά του Passat.
Πιο συγκεκριμένα ο βασικός κινητήρας βενζίνης θα είναι ο 1,4 TSI με 150 ίππους, ενώ στα diesel ο 1,6 TDI με τους 115 ίππους. Οι TSI των 1,8 και 2,0 λίτρων με απόδοση 180 και 211 ίππους όπως και ο δίλιτρος TDI των 150 και 190 ίππων, θα συνεχίσουν και στο VW CC, ενώ στην κορυφή της γκάμας κατά πάσα πιθανότητα θα βρίσκεται η plug-in hybrid έκδοση GTE του Passat με απόδοση 217 ίππων από τον κινητήρα 1,4 λίτρων και τον ηλεκτροκινητήρα. Η τετρακίνηση 4Motion τέλος, θα δώσει το παρών σε όλες τις κορυφαίες εκδόσεις του.

3716vw_ccv-3

3716vw_ccv-4