Η Nissan πρωτοπαρουσίασε το BladeGlider ως ένα πρωτότυπο στατικής σχεδιαστικής μελέτης το 2013, στο Tokyo Motor Show. Από τότε κύλισε αρκετό νερό στο αυλάκι και το ριζοσπαστικής σχεδίασης BladeGlider, εξελίχθηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο με προηγμένες τεχνολογίες που ξεπερνούν κάθε προσδοκία !Nissan_BladeGlider_01_rs

Το BladeGlider αρχικά βασίστηκε στο όραμα της Nissan για ένα ευέλικτο, αποτελεσματικό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που θα προσφέρει μια νέα διασκεδαστική διάσταση στην οδήγηση, χάρη στη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτρικών κινητήρων που διαθέτει, αλλά και του αεροδυναμικού σχήματος υψηλής απόδοσης, που μοιάζει με πτερύγιο αεροσκάφους.

Τώρα, μετά από δύο χρόνια δουλειάς στον σχεδιασμό, τη μηχανική και την ανάπτυξή του, το Nissan BladeGlider έχει εξελιχθεί περαιτέρω, όντας ένα συναρπαστικό, προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Συν τοις άλλοις το BladeGlider αποτελεί την επιτομή της Nissan στην ευφυή κινητικότητα, υιοθετώντας πλήρως την φιλοσοφία της για τη δημιουργία συναρπαστικών αυτοκινήτων που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οδηγούνται, κινούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

Τα προς επίδειξη πρωτότυπα στο Rio De Janeiro, διαθέτουν μια προηγμένη διαμόρφωση πλαισίου με στενό εμπρός μετατρόχιο και αντίστοιχα φαρδύτερο πίσω, για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση και σταθερότητα στον χειρισμό.

Με δύο πρωτότυπες πόρτες, αλλά και με ανοιχτή οροφή που συνοδεύεται από υψηλό βαθμό ακαμψίας του αμαξώματος, το BladeGlider συνδυάζει την απόλαυση ενός ανοικτού αγωνιστικού αυτοκινήτου με την ασφάλεια ενός coupé.Nissan Blade Glider

Η θέση του οδηγού είναι σε διάταξη βέλους, με αυτόν να κάθεται ελαφρώς μπροστά από τους υπόλοιπους δύο επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν πλούσιο χώρο στο ύψος των γονάτων.  Η θέαση για όλους τους επιβαίνοντες είναι πανοραμική, χάρη στην ενιαίο παρμπρίζ που παραπέμπει σε πιλοτήριο αεροσκάφους. Τα συστήματα ελέγχου του BladeGlider ενσωματώνονται στο τιμόνι του, ενώ μια προηγμένη οθόνη  απεικονίζει  την ταχύτητα, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, την λειτουργία αναγέννησης, όπως και την χαρτογράφηση της ροπής. Η κεντρική οθόνη πλαισιώνεται από δύο ακόμα οθόνες, που λειτουργούν ως καθρέπτες, βελτιώνοντας στο μέγιστο την αεροδυναμική απόδοση του BladeGlider. Συγκεκριμένα στις οθόνες αυτές εμφανίζονται  εικόνες των  δύο καμερών που βρίσκονται επιμελώς τοποθετημένες πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς  και  δείχνουν τι υπάρχει στο πλάι και στο πίσω μέρος του οχήματος. Όταν  επιλεγεί η όπισθεν, οι οθόνες απεικονίζουν τις εικόνες από  τις δύο κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του οχήματος για να διευκολύνουν την πορεία του οδηγού.

BladeGliderNissan_BladeGlider_11_rs

Μέγιστη ταχύτητα >190km/h

Επιτάχυνση 0-100km/h < 5 δευτερόλεπτα

Ισχύς 200kW (268hp)

Ροπή 707Nm

Βάρος 1300kg

Μήκος 4300mm

Πλάτος 1850mm

Ύψος 1300mm

Μεταξόνιο 2800mm