ΝΕΑ

BMW X7 iPerformance concept

Το X7 iPerformance concept θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, την ερχόμενη εβδομάδα, με το πρωτότυπο να μας δείχνει αρκετά στοιχεία που θα φέρει η έκδοση παραγωγής, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του από το 2019.

Όπως βλέπεις, το X7 διαφέρει σχεδιαστικά από την X5, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να κυριαρχείται από την τεράστια μάσκα, που είναι αρκετά μεγάλη για να κάνει όλα τα υπόλοιπα SUV να τρομάζουν. Το τολμηρό στυλ του πρωτοτύπου συνεχίζεται στα λεπτά φωτιστικά σώματα, και στις κάθετες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ υπάρχει εντυπωσιακή ποσότητα χρωμιωμένων στοιχείων.

Προχωρώντας προς τα πίσω, μπορείς να δεις τις “κρυφές” χειρολαβές των θυρών, καθώς και το κάλυμμα της ηλεκτρικής θύρας φόρτισης στο μπροστινό φτερό. Το αυτοκίνητο πατάει σε πολύ μεγάλες ζάντες αλουμινίου, ενώ εντύπωση προκαλεί και η πανοραμική γυάλινη οροφή. Η στρογγυλοποίηση των χαρακτηριστικών του styling είναι ένας αεριζόμενος πίσω προφυλακτήρας και τα λεπτότατα πίσω φώτα.

Περνώντας στο εσωτερικό, η καμπίνα έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας, όντας πολύ πιο πολυτελής και λιτή. Διαθέτει δερμάτινα καθίσματα δύο τόνων, ξύλινες επενδύσεις, κρυφό φωτισμό κλπ. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα ψηφιακό σύμπλεγμα οργάνων, την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive, και ένα φουτουριστικό τιμόνι.

Η X7 θα κατασκευάζεται στο αμερικάνικο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg. Η υπερπολυτελής X7 είναι μέρος του σχεδίου της BMW να προσφέρει στην αγορά περισσότερα υπερπολυτελή μοντέλα, με το πολυτελές X7, που στην κορυφαία έκδοση του θα κοστίζει κοντά τις 200.000 δολάρια στις Η.Π.Α, δεν θα μοιράζεται κανένα του εξάρτημα με το SUV της Rolls-Royce, με το τελευταίο να διαθέτει χωροδικτύωμα από αλουμίνιο, ενώ η X7 monocoque σασί.

Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε μια υπερπολυτελής έκδοση, με την βασική έκδοση της X7 να είναι διαθέσιμη με επταθέσια διάταξη, ενώ η υπερπολυτελής, που θα τοποθετηθεί απέναντι από την Bentley Bentayga, θα εξοπλίζεται μόνο τέσσερα καθίσματα, έχοντας παράλληλα και ξεχωριστή εμφάνιση, με τους πίσω επιβάτες να βιώνουν μια υπερπολυτελής εμπειρία. Ανάμεσα στα κλιματιζόμενα καθίσματα τύπου πολυθρόνας με μασάζ, θα υπάρχει μια κεντρική κονσόλα, ενώ στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων θα συναντάμε συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. H BMW πιστεύει πως η υπερπολυτελής X7 θα αντιπροσωπεύει περίπου το 1% του συνόλου των πωλήσεων της X7.


Μηχανικά, οι φήμες λένε ότι το μοντέλο παραγωγής θα κινείται με τρία σύνολα. Αυτά, είναι ο 3-λιτρος TwinPower Turbo εξακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής στην έκδοση X7 xDrive 40i, ενώ η έκδοση X7 xDrive 50i θα φορά τον 4,4-λίτρων TwinTurbo Turbo V8 απόδοσης 450 ίππων με 648 Nm ροπής. Τέλος θα υπάρχει και η έκδοση X7 xDrive 40d που θα φορά έναν 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα. Αργότερα αναμένουμε και 12κύλινδρους κινητήρες, ενώ το X7 iPerformance concept που βλέπουμε συνδυάζει τον twin-turbo 2.0-λίτρων βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 326 άλογα, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 9.2 kWh.

Πηγή: autoblog.gr


Comments

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top