ΝΕΑ

Είναι αυτό το επόμενο Focus;

Η τέταρτη γενιά του Ford Focus αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του επόμενου έτους και όπως είναι φυσικό οι εικόνες από ανεξάρτητους σχεδιαστές, κάνουν την εμφάνισή τους.

Στη συγκεκριμένη εικόνα παρουσιάζεται το πώς θα μπορεί να είναι η έκδοση hatchback του νέου Focus. Όπως μπορούμε να δούμε οι σχεδιαστές έχουν δώσει μια δυναμική εικόνα στο νέο μοντέλο, με τις γραμμές που βρίσκονται σε όλο το αμάξωμα του αυτοκινήτου, να δίνουν έναν έντονο σπορτίφ χαρακτήρα στο μοντέλο.

Σε ότι αφορά την τέταρτη γενιά του Focus, φήμες αναφέρουν πως η νέα πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί θα είναι μια εξέλιξη της Global C, η οποία θα ονομάζεται C2. Αυτή θα προσφέρει στο αυτοκίνητο ένα μακρύτερο μεταξόνιο 2,7 μέτρων, ενώ το νέο μοντέλο θα είναι και πιο ελαφρύ από το προηγούμενο κατά 50 κιλά.

Στο εσωτερικό λέγεται πως η μεγάλη αλλαγή θα αφορά στη διαμόρφωση του ταμπλό. Μπορεί έπειτα από ανανεώσεις το ταμπλό του Focus να μοιάζει πλέον πολύ λειτουργικό και εύχρηστο, ωστόσο στην αρχή της πορείας της τρίτης γενιάς όλοι θυμούνται το μεγάλο αριθμό από μπουτόν. Αυτό το μπέρδεμα δε θα επαναληφθεί και γνώμονα αποτελεί το Fiesta το οποίο έχουμε δει σε εκθέσεις και περιμένουμε σύντομα και στη χώρα μας.

Φυσικά θα δοθεί μεγάλη έμφαση στη συνδεσιμότητα ενώ στόχος είναι να βελτιωθεί η λειτουργία των φωνητικών εντολών, να γίνει πιο φυσική και να μπορεί μέσω της φωνής να ξεκινά και αναζήτηση στο ίντερνετ ή στα μενού. Η επικοινωνία θα γίνεται και μέσω οθόνης αφής η οποία θα έχει διάμετρο 8 ιντσών. Μάλιστα εδώ υπάρχουν πληροφορίες ότι αυτό το μέγεθος θα είναι της βασικής έκδοσης με τις πιο πλούσιες να παίρνουν κάτι ακόμα καλύτερο και μεγαλύτερο.


Από πλευράς κινητήρων οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στη γκάμα της βενζίνης ίσως να μην υπάρχει πια ατμοσφαιρικός κινητήρας αλλά μόνο EcoBoost σύνολα, ξεκινώντας από τον 1.000άρη. Τουλάχιστον τρεις εκδοχές περιμένουν οι insiders: 100, 125 και 140+ ίππων.

Βασικό ρόλο από τους 130-140 και πάνω θα έχει όμως ο τρικύλινδρος 1,5 ο οποίος στο Fiesta ST «καταθέτει» 200 ίππους στο λογαριασμό του οδηγού. Από πλευράς diesel η εταιρεία θα κινηθεί κατά βάση με τα σημερινά σύνολα των 1,5 λίτρων με πιθανή μια προσθήκη στα 2,0 λίτρα. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο.

Πηγή: autotriti.gr


Comments

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top