ΝΕΑ

Νέο Nissan LEAF

Το νέο Nissan LEAF είναι γεγονός, ένα από τα πιο εξελιγμένα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα (EV) στην Ευρώπη, η αναμονή άξιζε. Ας δούμε μαζί τι νέο και επαναστατικό σε επίπεδο τεχνολογίας φέρνει αυτή η νέα γενιά που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2018.

Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρισμό και γεμάτο με έξυπνη τεχνολογία, το LEAF είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας στην Ευρώπη που θα “αγκαλιάσει” τα πρώιμα βήματα της προηγμένης υποστήριξης του οδηγού. Εμπλουτισμένο με πρωτοποριακές καινοτομίες, όπως το e-Pedal, επιτρέπει στον οδηγό του να οδηγεί και να φρενάρει με έναν εντελώς νέο και απρόσκοπτο τρόπο.

Επιπλέον, το νέο LEAF έχει μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει τα 378 χλμ* με μία μόνο φόρτιση, σκοπεύοντας να κερδίσει τις εντυπώσεις των νέων αγοραστών, με μια πιο κομψή εμφάνιση τόσο μέσα, όσο και από έξω. Το Nissan Intelligent Mobility είναι ο “οδικός χάρτης” της μάρκας που επαναπροσδιορίζει το μέλλον της οδήγησης και εστιάζει στον ρόλο ενός αυτοκινήτου που θα είναι κάτι περισσότερο από ένας τρόπος μεταφοράς. Το Nissan Intelligent Mobility καθορίζεται από το πώς οδηγείται το αυτοκίνητο, πώς τροφοδοτείται και πώς ενσωματώνεται στην κοινωνία.

Το νέο Nissan LEAF είναι η απτή απόδειξη του Nissan Intelligent Mobility, χάρη στα πρώτο στάδιο της τεχνολογίας ProPILOT που διαθέτει, το προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης και τη μοναδική δυνατότητα αμφίδρομης σύνδεσης και τροφοδοσίας με το σύστημα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.

Nissan Intelligent Power: e-powertrain

Στο επίκεντρο του Nissan Intelligent Power, στο νέο Nissan LEAF, βρίσκεται το e-powertrain, το ηλεκτρονικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης, το οποίο προσφέρει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση, αυξημένη ροπή και ισχύ, με περισσότερο δυναμικές επιδόσεις. Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης συμπληρώνει η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τεχνολογίας, η οποία παρέχει αυξημένη ισχύ, όπως και ικανότητα αποθήκευσης της ενέργειας.

Μαζί με την ενισχυμένη ενεργειακή απόδοση, το νέο e-powertrain προσφέρει μια εκπληκτική, γραμμική οδηγική απόδοση ισχύος 110 kW. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 320 Nm, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της επιτάχυνσης.

Η βελτιωμένη ακτίνα οδήγησης του νέου Nissan LEAF έχει αυξηθεί σε 378 χλμ (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) με μία μόνο φόρτιση. Για εκείνους που επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο τους LEAF, η Nissan θα λανσάρει μια έκδοση με αυξημένη ισχύ κινητήρα και χωρητικότητα μπαταρίας στα τέλη του 2018. Αυτή η έκδοση θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία, ανάλογα με τις ανάγκες οδήγησης. Nissan Intelligent Driving: τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την οδηγική απόλαυση, να ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας και να μειώνει το στρες.


Το νέο Nissan LEAF διαθέτει τρεις κύριες νέες ευφυείς τεχνολογίες οδήγησης. Η πρώτη ακούει στο όνομα ProPILOT, το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού. Χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια οδήγησης σε μια λωρίδα κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο, καθιστώντας την οδήγηση ευκολότερη, λιγότερο φορτισμένη και πιο χαλαρωτική. Η δεύτερη είναι το ProPILOT Park, που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων σχετικά με τη στάθμευση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, εφόσον ενεργοποιηθεί, αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης, πέδησης και επιλογής ταχυτήτων, για αυτόματη καθοδήγηση του αυτοκινήτου στο σημείο στάθμευσης. Κατά συνέπεια, εξαλείφει το άγχος του οδηγού κατά τη στάθμευση προσφέροντας ασφάλεια και ακρίβεια κατά τη διαδικασία.

Η τρίτη τεχνολογία, το e-Pedal, είναι κάτι επαναστατικό που αλλάζει τον τρόπο που οδηγούμε. Επιτρέπει στους οδηγούς να εκκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματήσουν απλά ρυθμίζοντας το πάτημα στο πεντάλ γκαζιού. Όταν το πεντάλ είναι πλήρως ελεύθερο, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με την πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα, φέρνοντας σταδιακά το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφορικές πλαγιές, μέχρι να πατηθεί ξανά το πεντάλ. Η απόκριση του e-Pedal επιτρέπει στους οδηγούς να μεγιστοποιήσουν την οδηγική απόλαυση, όταν βρίσκονται σε ανοικτό δρόμο. Ωστόσο, το συμβατικό πεντάλ φρένου θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε έκτακτες καταστάσεις πέδησης.

Πηγή: newsauto.gr


Comments

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top