ΝΕΑ

“Στο σφυρί” ένα άψογο Mazda RX-7 Group B

To τέλος του μυθικού Group B έπιασε πολλούς κατασκευαστές εξ απήνης. Κάποιοι δεν πρόλαβαν καν να συμμετάσχουν, άλλοι αγωνίστηκαν για σύντομο χρονικό διάστημα με μηδενικό περιθώριο εξέλιξης. Ένας από αυτούς ήταν η Mazda.

Οι Ιάπωνες ετοίμασαν το RX-7 για τη σεζόν του 1984, όπου και αγωνίστηκε, αλλά σε επιλεγμένα ράλι. Το πλάνο ήθελε την πρώτη χρονιά ως αναγνωριστική, την επόμενη με πλήρη εμπλοκή και την τρίτη ευελπιστούσαν να ανταγωνιστούν τις Lancia και την Audi. To 1985 σημειώθηκε η μεγαλύτερη επιτυχία του, όταν ο Ingvar Carlsson ανέβασε στο βάθρο του Ράλι Ακρόπολις το RX-7 πίσω από το Audi Quattro του Stig Blomgvist και το Peugeot 205 T16 του Timo Salonen.

O θάνατος του Henri Toivonen στο Ράλι Κορσικής, στις 2 Μαΐου του 1986, άλλαξε άρδην το προφίλ του WRC. Η Mazda έπρεπε να κατασκευάσει 20 αγωνιστικά για να είναι μάχιμη καθ’όλη τη διάρκεια μιας πλήρους σεζόν, ωστόσο έμεινε στα 7. Ένα από αυτά δημοπρατείται από τον RM Sotheby’s στις 6 του Σεπτέμβρη στο Λονδίνο, σε αψεγάδιαστη κατάσταση.

Το συγκεκριμένο RX-7 συναρμολογήθηκε το 1985 και δεν πρόλαβε να γευτεί χώμα ειδικής. Οι καταστάσεις το πρόλαβαν κι έτσι βρέθηκε στην ελβετική αντιπροσωπεία της Mazda ως έκθεμα, για να ακολουθήσει μετάθεση στο ίδιο πόστο της εισαγωγικής στη Μεγάλη Βρετανία. Ο διρότορος 1300αρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει λίγο παραπάνω από 300 ίππους, ποντάροντας στη συνταγή της Lancia Stratos, δηλαδή ευελιξία έναντι δύναμης. Το στροφόμετρο που τερματίζει στις 12.000 rpm φανερώνει την λαγνεία του Wankel για στροφάρισμα.


Πηγή: autoblog.gr


Comments

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top